spot_img
duminică, noiembrie 24, 2024
HomeLocal BTCadrele medicale se reclamă între ele

Cadrele medicale se reclamă între ele

Angajaţii din cel mai mare spital din judeţ nu sunt reclamaţi doar de pacienți sau rude, ci se şi reclamă între ei. Aşa se face că mai multe cadre medicale de la Spitalul Județean ”Mavromati” Botoșani au ajuns în Comisia de disciplină chiar din cauza colegilor.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Situaţiile au fost însă dintre cele mai diverse. Fie după ce au fost reclamate de pacienți sau aparținători, fie s-au reclamat între ele, toate cadrele medicale au ajuns în faţa comisiei de disciplină a unităţii sanitare. Printre cei cercetați disciplinar sunt și medici. ”Sunt multe reclamații și interne între colegi și în momentul în care apar mici discuții între colegii noștri pe diferite teme și pe diferite abordări, colegii noștri se mai reclamă între ei, motiv pentru care cei reclamați sunt trimiși către Comisia de disciplină. Și mai sunt acele reclamații care vin din exterior, din partea aparținătorilor și a bolnavilor și pentru a fi corecți în orice judecată din punct de vedere al spitalului, trimitem către Comisia de etică sau disciplină a spitalului. Sunt și medici, asistenți, infirmieri”, a decarat medicul Monica Adăscăliței, managerul Spitalului Județean ”Mavromati” Botoșani.

„Poate uneori sunt reclamații și din cauza orgoliilor”

Potrivit sursei citate, reclamațiile venite din exterior vizează comportamentul cadrelor medicale, fie că acestea nu au folosit un ton adecvat sau nu au răspuns la anumite întrebări, și nicidecum actul medical în sine. După cazul Alexandra Ivanov, tânăra mămică care a murit pe patul de spital din neglijența cadrelor medicale, au crescut reclamațiile.

”A crescut numărul de reclamații. Cadrele medicale își fac reclamații în general atunci când nu ajung la o decizie comună în ceea ce privește un anumit caz medical, poate uneori reclamații și din cauza orgoliilor, nu neapărat sunt fondate iar aceste comisii sunt special constituite din specialiști din toate ramurile spitalului și în urma audierii părților se ia o decizie”, a mai spus managerul Monica Adăscăliței. De la începutul anului au fost înregistrate 20 de sesizări și reclamații pe care le-a analizat Comisia de disciplină a spitalului iar la Consiliul Etic au fost analizate 12 sesizări.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer senin
-0.4 ° C
-0.4 °
-0.4 °
86 %
2.7kmh
4 %
Dum
2 °
lun
4 °
mar
3 °
mie
3 °
joi
2 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...