spot_img
duminică, noiembrie 24, 2024
HomePrima PaginăVacă reclamată la Protecţia Consumatorului

Vacă reclamată la Protecţia Consumatorului

Instituţiile publice sunt bombardate cu tot felul de reclamaţii care trec cu uşurinţă la un capitol departe de cel al normalităţii. Astfel, din prea mult timp liber sau din lipsă de informare, unii cetăţeni au ajuns să reclame situaţii imposibil de rezolvat.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Cu o astfel de situaţie s-au confruntat ieri reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC). O bătrână din judeţ a sunat pentru a reclama faptul că vaca pe care a cumpărat-o de la un vecin dă prea puţin lapte. „La telefonul instituţiei, o consumatoare din mediul rural a reclamat că a fost înşelată de un vecin la achiziţia unei vaci. Vecinul i-a spus că vaca ar da 10 litri de lapte. La primul muls însă, femeia a constat că vaca dă doar cinci-şase litri”, a declarat Mirel Rogalschi, comisar şef al CJPC.

Aflându-se în imposibilitatea de a soluţiona această situaţie, comisarii CJPC i-au sugerat femeii să depună o plângere la Poliţie, dacă consideră că a fost înşelată.

 

Val de plângeri ciudate

 

Aceasta nu este însă singura situaţie ciudată cu care s-au confruntat reprezentanţii CJPC. În urmă cu câţiva ani o reclamaţie similară a avut ca „protagonist” un berbec. Atunci, o femeie din judeţ s-a plâns că berbecul pe care l-a cumpărat „nu-şi face treaba” cu oile sale.

„Am dirijat-o pe doamnă către Direcţia Sanitar Veterinară şi poate că vor găsi dumnealor nişte metode să-i îmbunătăţească berbecului calităţile”, declara amuzat şeful CJPC de la momentul respectiv, Alexandru Zarug.

Tot o botoşăneancă a ajuns la CJPC după ce s-a răzbunat pe soţul ei trântindu-i poşeta în cap. În momentul în care aceasta s-a rupt, femeia a solicitat ca reprezentanţii CJPC să-l oblige pe comerciant să-i înlocuiască geanta, pe motiv că era slabă calitativ dacă a cedat atât de uşor.

Un bătrân a cerut la un moment dat înlocuirea unei oale pe care o folosise timp de doi ani şi care se spărsese, iar o botoşăneancă care purtase o iarnă întreagă o pereche de cizme, a mers la CJPC în momentul în care acestea au început să cedeze. Cum femeia fusese insistentă, vânzătoarea a decis să i le înlocuiască doar pentru a scăpa de scandal.

Un alt botoşănean şi-a reclamat soacra că mulge vaca fără a se spăla pe mâini.

Comisarii de la Protecţia Consumatorilor sunt puşi în dificultate când trebuie să rezolve astfel de sesizări. Aceştia spun însă că, oricât de ciudate sunt unele reclamaţii, şi chiar dacă se ştie din start că nu vor putea fi soluţionate, ei sunt obligaţi prin lege să facă toate verificările posibile.

 

– Anamaria IONEL

aionel@monitorulbt.ro

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer fragmentat
2.7 ° C
2.7 °
2.2 °
87 %
1.4kmh
58 %
Dum
3 °
lun
4 °
mar
4 °
mie
6 °
joi
7 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...