spot_img
luni, noiembrie 25, 2024
HomePrima PaginăClienţii cer sancţiuni pentru oprirea apei

Clienţii cer sancţiuni pentru oprirea apei

După ce jumătate din populaţia judeţului a rămas fără apă săptămâna trecută, din cauza unor lucrări care nu au fost anunţate de Nova Apaserv, unii botoşăneni au început să sesizeze autorităţile. Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului a primit în aceste zile şase reclamaţii din partea cetăţenilor. „Două dintre acestea au fost înregistrate online şi patru direct la noi. Ne vom adresa furnizorului de apă să vedem cauzele care au dus la întreruperea apei, iar dacă vom constata că nu au respectat clauzele contractuale sau regulamentul de furnizare îi vom sancţiona”, a spus comisarul şef al Protecţiei Consumatorului, Mirel Rogalschi.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Potrivit acestuia, la contractele de furnizare sunt nişte anexe în care pot exista anumite situaţii în care sunt excepţii de la furnizarea apei, cum ar fi forţa majoră sau termene pentru avarii. „Din câte ştiu eu, există un regulament de furnizare aprobat de către ADI  Aqua şi Consiliul Judeţean, în care era un termen de 24 de ore în care se putea comunica întreruperea furnizării apei. Oricum vom analiza situaţia” a mai spus Mirel Rogalschi.

 

Nova Apaserv refuză să-şi ceară scuze

 

Într-un comunicat emis ieri, reprezentanţii Nova Apaserv dau în continuare vina pe cei de la Administraţia Bazinală Siret pentru cele întâmplate săptămâna trecută, fără să-şi ceară scuze de la populaţie, aşa cum a cerut preşedintele Consiliului Judeţean, Costică Macaleţi.

 

– Alexandru DOROFTEI

adoroftei@monitorulbt.ro

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
nori împrăștiați
2.6 ° C
2.6 °
0.5 °
91 %
1.5kmh
50 %
lun
4 °
mar
4 °
mie
6 °
joi
7 °
vin
4 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...