După ce jumătate din populaţia judeţului a rămas fără apă săptămâna trecută, din cauza unor lucrări care nu au fost anunţate de Nova Apaserv, unii botoşăneni au început să sesizeze autorităţile. Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului a primit în aceste zile şase reclamaţii din partea cetăţenilor. „Două dintre acestea au fost înregistrate online şi patru direct la noi. Ne vom adresa furnizorului de apă să vedem cauzele care au dus la întreruperea apei, iar dacă vom constata că nu au respectat clauzele contractuale sau regulamentul de furnizare îi vom sancţiona”, a spus comisarul şef al Protecţiei Consumatorului, Mirel Rogalschi.
Potrivit acestuia, la contractele de furnizare sunt nişte anexe în care pot exista anumite situaţii în care sunt excepţii de la furnizarea apei, cum ar fi forţa majoră sau termene pentru avarii. „Din câte ştiu eu, există un regulament de furnizare aprobat de către ADI Aqua şi Consiliul Judeţean, în care era un termen de 24 de ore în care se putea comunica întreruperea furnizării apei. Oricum vom analiza situaţia” a mai spus Mirel Rogalschi.
Nova Apaserv refuză să-şi ceară scuze
Într-un comunicat emis ieri, reprezentanţii Nova Apaserv dau în continuare vina pe cei de la Administraţia Bazinală Siret pentru cele întâmplate săptămâna trecută, fără să-şi ceară scuze de la populaţie, aşa cum a cerut preşedintele Consiliului Judeţean, Costică Macaleţi.
– Alexandru DOROFTEI
adoroftei@monitorulbt.ro