Campania electorală a debutat oficial (și) în România în urmă cu câteva zile. Știm cu toții că partidele sunt în competiție permanentă, iar în precampanie formațiunile cu bani mulți au umplut localitățile cu bannere, flyere și pliante, iar televiziunile, radiourile și rețelele sociale au fost invadate de reclame electorale. Lansările au început să se țină lanț, laudele curg, se fac promisiuni ca pentru întreaga Uniune Europeană.
Redirecționează 20% din impozitul pe profit al companiei.
Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat.
Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare de AICI. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro
*Baza legală poate fi consultată AICI.
În a doua parte a săptămânii trecute, PNL și-a lansat oficial candidații la alegerile locale și europarlamentare în patru din cele opt județe ale Moldovei: Iași, Suceava, Bacău și Vrancea. A fost prezentă conducerea partidului, au fost și cei ce vor fotolii la Bruxelles, fie în continuarea celor avute deja, fie prin invocarea meritelor partinice, în realitate prin jocuri de culise. S-au ținut discursuri, au fost transmisii în direct, au fost făcute fotografii cu oameni zâmbăreți. Le merge bine la putere, firește.
Citiți continuarea articolului aici.