Site-ul de investigații Snoop a publicat vineri seară, potrivit hotnews.ro, o dezvăluire care a șocat opinia publică: ANAF a descoperit că banii PNL au finanțat o campanie pe TikTok despre care CSAT susține că a fost făcută pentru Călin Georgescu.
Redirecționează 20% din impozitul pe profit al companiei.
Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat.
Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare de AICI. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro
*Baza legală poate fi consultată AICI.
Firma angajată de PNL, Kensington, susține că i-a fost modificată campania, dar n-a răspuns de ce ea și PNL au plătit-o atunci? În plus, chiar brief-urile trimise de ea către Snoop arată că influencerii au respectat scripturile.
Compania Kensington, care a derulat campaniile PNL pentru Tik Tok, cu influencerii pe FameUp, a pus la dispoziția Snoop.ro mai multe brief-uri, dintre care unul se referă strict la campania pentru prezidențiale. Analiza arată că influencerii au respectat indicațiile prestabilite, scenariile, textele.
- Campania este „Echilibru și Verticalitate”, realizată cu influenceri pe TikTok, despre care un document desecretizat al CSAT susține că „este identică cu campania Frate pentru Frate derulată de Federația Rusă în Ucraina”, derulată de Rusia chiar înainte de invazie.
- Expert Forum: „Campania e una de promovare a lui Călin Georgescu sub eticheta #echilibrușiverticalitate”.
- Puteți citi aici investigația publicată de Snoop.