Pe 30 septembrie 2024, pentru proiectul autostrăzii Paşcani-Suceava putea fi o zi mare, pentru că trebuiau licitate ambele loturi din autostrada A7 care va ajunge de la Pașcani la Suceava.
Cu surle și trâmbițe, politicienii au știut să anunțe că au contractat banii pentru documentații, că au inițiat licitațiile și au atribuit contractele de proiectare, că au făcut dezbateri și ședințe peste ședințe și apoi au finalizat studiile de fezabilitate, că le-au trimis spre aprobare la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și apoi indicatorii tehnico-economici au fost aprobați de Guvern, după care că le-au trimis la SEAP pentru a demara licitația, apoi că au încărcat anunțurile pe SEAP pentru cele două loturi ale sectorului de autostradă de la Pașcani la Suceava.
Numai ce este neplăcut au ţinut departe de public. Vestea proastă a venit însă în weekend: amânarea pentru a patra oară la lotul 1 al autostrăzii A7 sectorul Pașcani-Suceava (o porțiune de 33 km care se va desfășura între Nodul Rutier Pașcani și Nodul Rutier Roșcani). De pe 30 septembrie, termenul a fost mutat pe data de 11 octombrie, după ce termenul iniţial era 5 septembrie.