spot_img
joi, noiembrie 21, 2024
HomeNaționalPartidele politice au cheltuit 1,5 milioane de lei într-o lună pentru promovare...

Partidele politice au cheltuit 1,5 milioane de lei într-o lună pentru promovare online. Cine conduce clasamentul

Partidele politice au cheltuit 1,5 milioane de lei într-o lună pentru promovare online. Cine conduce clasamentul. Tot mai aproape de alegerile prezidențiale, reclamele politicienilor plătite cu sute de mii de euro pe Facebook și Google inundă spațiul online.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Doar în ultima lună, partidele politice au plătit aproximativ 1,5 milioane de lei, majoritatea din bani publici, pentru a rostogoli mesajele candidaților. Și asta fără să punem la socoteală sumele direcționate către site-urile online pentru articole publicitare marcate uneori cu (P), alteori nu.

PSD și USR au cheltuit cel mai mult

Info Sud-Est vă prezintă un top al acestora, în funcție de cine a cheltuit cei mai mulți bani pe reclame Meta și Google în ultimele 30 de zile și ce mesaje au fost sponsorizate pentru a se disemina mai bine la electorat. Pentru asta, am consultat rapoartele pe care Meta și Google le pun la dispoziție și pe care le actualizează zilnic.

Față de analiza ISE și G4Media realizată în urmă cu o lună, se remarcă o urcare puternică în clasamentul promotorilor din spațiul online a Elenei Lasconi, candidatul USR la prezidențiale, concomitent cu o scădere în top a candidatului partidului extremist AUR, George Simion. Reprezentantul PSD, Marcel Ciolacu, se instalează în ultima lună în fruntea clasamentului.

Marcel Ciolacu, premierul României și candidatul la prezidențiale din partea PSD, este pe primul loc la cei mai mulți bani dați pe reclamele de pe Facebook în ultimele 30 de zile. Ciolacu a cheltuit aproximativ 291.000 de lei pe 182 de reclame în această perioadă.

Continuarea în Info Sud-Est

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
nori împrăștiați
-1.7 ° C
-1.2 °
-1.7 °
72 %
2.7kmh
37 %
joi
-0 °
vin
4 °
sâm
1 °
Dum
1 °
lun
3 °

CARICATURA ZILEI

Joi

POZA ZILEI

Mai sunt și patrioți care-s pro europeni și nu așteaptă casele de la Simion, ceea ce e bine.

EDITORIAL

Deși mai sunt puține zile până când vom merge la urne, interesul românilor pentru dezbaterile electorale tinde spre zero, iar asta ar trebui să...

EPIGRAMA ZILEI

A dat neaua peste vii Peste dealuri și câmpii, Peste crângul cel pustiu Peste-al meu păr castaniu... -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...