spot_img
duminică, noiembrie 24, 2024
HomeNaționalPodul de la Brăila ar urma să fie deschis pe 27 iunie,...

Podul de la Brăila ar urma să fie deschis pe 27 iunie, după un an și jumătate de întârzieri

Podul peste Dunăre de la Brăila, cel mai mare pod suspendat din România și al treilea din Europa, ar urma să fie inaugurat pe 27 iunie pe varianta Măcin, după un an și jumătate de întârzieri. A doua variantă, Jijila, ar urma să fie deschisă mai târziu.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

„Presăm și ajutăm antreprenorul, în așa fel încât 27 iunie să fie data la care vom circula oficial pe Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila/Galați – Tulcea”, a scris secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionel Scrioșteanu pe Facebook la finalul săptămânii trecute, menționând că se toarnă 14.000 de tone de asfalt doar pe pod. Data de 27 iunie pentru inaugurarea pe varianta Măcin a fost avansată în trecut și de ministrul Sorin Grindeanu, potrivit Digi24.

Termenul inițial de finalizare era decembrie 2021. A urmat o amânare pentru decembrie 2022, iar apoi o nouă amânare pentru vara pentru ruta scurtă – Măcin. Lungimea podului suspendat este de 1.974 metri, iar lungimea drumului principal Brăila-Jijila este de 19 kilometri. Lungimea drumului de legătură cu DN 22 Smârdan-Măcin este 4,328 kilometri. Costul proiectului se ridică la 500 de milioane de euro.

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunţa pe 15 martie 2023, pe pagina sa de Facebook, că stadiul fizic al lucrărilor la pod este de 93,4%, iar al lucrărilor la drumurile de legătură de 60%, stadiul fizic al întregului proiect fiind de 91,9%.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
nori împrăștiați
1.6 ° C
2.8 °
1.6 °
80 %
2.1kmh
39 %
Dum
2 °
lun
4 °
mar
4 °
mie
5 °
joi
7 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...