La un an după ce Playboy îşi anunţa decizia de a renunţa la fotografiile nud, considerându-le „depăşite”, celebra revistă pentru adulţi, creată în 1953 de Hugh Hefner, se răzgândeşte, revenind la conţinutul care a făcut-o celebră.
Doar un an a rezistat Playboy fără fotografiile nud. Revista americană a anunţat că va revine la stilul care a făcut-o celebră cu numărul din martie.
În octombrie 2015, directorul general al Playboy Enterprises, Scott Flanders, plecat între timp de la revistă, că renunţarea la fotografiile nud va extinde audienţa grupului. În luarea deciziei, responsabilii revistei se simţeau încurajaţi de succesul noii versiuni a site-ului, care prezenta deja doar femei îmbrăcate, chiar dacă lejer. Numărul din ianuarie/februarie 2016, cu starleta Pamela Anderson pe copertă, a fost prezentat ca ultimul care va include poze cu femei dezbrăcate în paginile sale. Tentativa nu a avut însă succes, deşi grupul, care nu mai este listat la bursă din 2011, nu a declarat nimic despre rezultatele sale.
Fotografiile nud vor reveni în numărul din martie/aprilie 2017, a anunţat fiul fondatorului, Cooper Hefner, 25 de ani, care l-a înlocuit pe tatăl său în postul de director de creaţie.
Tânărul Hefner nu şi-a ascuns niciodată opoziţia faţă de decizia luată în 2015, explicând că ea este contrară filosofiei Playboy. „Eu sunt primul care să recunoască că modul în care revista prezenta nuditatea era unul depăşit, însă a renunţa total la ea a fost o greşeală”, a scris el pe contul său de Twitter.
În luna martie a anului trecut, mai multe publicaţii din SUA raportaseră că Hugh Hefner (90 de ani) şi societatea de investiţii Rizvi Traverse – cei doi acţionari principali ai grupului – doresc să vândă revista, însă de atunci nu s-a mai aflat nimic despre intenţiile acestora sau despre eventualele oferte.