Conducerea celui mai mare spital din judeţ a implementat de urgenţă un sistem de sesizare a neregulilor din unitatea sanitară. După scandalul la nivel naţional cu moartea tinerei Alexandra Ivanov, noul manager al Spitalului Judeţean vrea ca pacienţii şi familiile acestora, dar nu numai, să poată expune problemele în timp cât mai scurt.
Astfel, conducerea unităţii sanitare a implementat un formular care poate fi completat online de pacienţi sau rudele acestora.
Puteţi accesa acest formular apăsând AICI.
În completarea acestuia, cei care doresc să facă sesizarea trebuie să completeze, în mod obligatoriu, nume şi prenume, telefonul, adresa de mail şi adresa.
O dată completate aceste patru câmpuri obligatorii, cel care face sesizarea va trebui să spună în ce calitate face sesizarea, ca pacient sau rudă, sau chiar ca personal sanitar, ce vizează sesizarea, spre exemplu dacă i s-a încălcat vreun drept sau a dat şpagă, ce categorie de personal medical este vizat de sesizare şi modul în care doreşte să fie contactat, dintre cele menţionate la completarea formularului. Ulterior, într-o casetă, aceştia pot relata pe scurt problema întânită. „Cei care doresc să trimită sesizări, reclamaţii sau chiar mulţumiri pentru serviciile oferite de către Spital, o pot face completând acest formular online, care, după finalizare şi trimitere ajunge direct pe masa conducerii unităţii. Suntem convinsi că, pe viitor, relaţia pacient-spital va fi gradual îmbunătăţită”, a precizat medicul Monica Adăscăliţei, managerul SJU Mavromati.
Puteţi accesa acest formular apăsând AICI.