Joi, 15 decembrie, la Școala Gimnazială Nr. 1 Ungureni, a avut loc Cercul Pedagogic al Directorilor de școli gimnaziale din mai multe localități din județ. Este vorba despre Săveni, Ungureni, Avrămeni, Adășeni, Mitoc, Manoleasa, Vlăsinești, Hănești, Dângeni, Mihălășeni, Știubieni, Drăgușeni, Ripiceni.
Tema întâlnirii a fost „Schimbările legislative: regres sau progres?”. Activitatea a debutat cu o prezentare a Miniștrilor Educației, începând cu sfârșitul anului 1989 și până în prezent, realizată de către elevii de gimnaziu ai Școlii Gimnaziale Nr. 1 Ungureni. Apoi, dezbaterea acestei teme a fost continuată de directorul Iuliana-Flavia Baltariu, care a sintetizat schimbările ce au avut loc în sistemul de învățământ românesc de-a lungul timpului.
Modificările legii educației naționale, temă de discuție
Prin abordarea acestui subiect s-au evidențiat modificările aduse Legii Educației Naționale de când a intrat în vigoare, la 5 ianuarie 2011 și până la 17 noiembrie 2022.
După desfășurarea activității propriu-zise, elevii, coordonați de profesorul Ioan Cașcaval, au încântat inimile managerilor instituțiilor școlare cu un spectacol de colinde, menit să ne aducă aminte că sărbătoarea Crăciunului este minunată și ne îndeamnă să fim mai buni, mai generoși, mai iertători unii cu alții.
Întreaga activitate a fost concepută cu măiestrie și tact pedagogic, accentuând atitudinea și calitățile organizatorice ale doamnei director, acestea fiind indispensabile pentru coordonarea activității din școală, pentru asigurarea unui climat organizatoric, în care predominante sunt relațiile de colaborare și cooperare.
La această întrunire au participat, din partea Inspectoratului Școlar Județean Botoșani, profesoara Ana-Maria Loghin, inspector școlar pentru management instituțional și primarul comunei Ungureni, Ilie Ivanache. „Prezența dumnealor la acest eveniment a confirmat, încă o dată, foarte buna colaborare ce există între instituțiile statului, implicate în buna desfășurare a actului educațional”, au transmis reprezentanții unității de învățământ.