E.ON Energie România își avertizează clienții cu privire la o serie de mesaje false apărute prin intermediul aplicaţiilor de mesagerie. Compania sfatuieşte clienţii să nu ia în considerare și să nu dea curs mesajelor primite, în ultimele zile, prin intermediul Whatsapp/SMS.
Aceste mesaje false sunt trimise în numele companiei, privind necesitatea unei deplasări la magazinele E.ON. Acolo ar trebui depusă o cerere, până la 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin.
Aceste mesaje NU sunt expediate de E.ON Energie România. Mai muţi români au primit mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri. Recomandarea companiei este să NU dați curs acestor invitații. ”Specialiștii noștri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica și transmite informații utile către instituțiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situații similare”, susține compania.
În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiți informații corecte și complete pe pagina de internet, prin accesarea link-ului https://www.eon.ro/plafonare-pret.
Totodată, compania face următoarele precizări
Ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneți nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin.
Persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online, prin accesarea paginii https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119. Dacă este necesar să mergeţi în magazinele E.ON, asigurați-vă că v-ați programat vizita. Acest lucru se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBooking la link-ul https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265 208 466.