marți, aprilie 8, 2025
AcasăLocal BTReclamă la morminte devenită virală pe Internet

Reclamă la morminte devenită virală pe Internet

Faptul că românul poate face haz din orice a fost din nou dovedit, după postarea mai puţin inspirată a unei firme de monumente funerare din judeţul Botoşani. O încercare de reclamă a unei firme de monumente funerare a devenit virală pe reţelele de socializare, însă dintr-un cu totul alt motiv decât cel intenţionat de proprietar.

Alegând un mod mai puţin fericit de a se exprima, reprezentantul firmei de monumente funerare a postat o poză cu două morminte, alături de comentariul „Încă un client mulţumit”.

Deşi iniţial alăturarea comentariului la acele poze a trecut neobservată, oamenii interesați chiar întrebând de costuri pentru astfel de monumente funerare, la două zile de la postare, aceasta s-a viralizat în mediul online şi a început să adune sute de distribuiri şi comentarii care mai de care mai amuzante.

„E mort de fericire, nu mai poate”, „E ţeapăn de atâta fericire”, „Unii ar muri să vadă aşa ceva”, „Îi vine bine”, „E în al nouălea cer de fericire”, „A ales bine culoarea”, „Mor de nerăbdare să îmi fac şi eu o lucrare”, „Atât de mulţumit încât numai acolo stă”, „Îl ţine o viaţă”, „L-aţi lăsat fără cuvinte” sau „Dacă ar vedea „clientul” comenatriile ar muri de râs” sunt doar câteva dintre comentariile care au stâns sute de aprecieri din partea internauţilor. Ca o concluzie, unui dintre comentatori a postat „Serviciile prestate de firma dumneavoastră l-au lăsat rece”.

Cel care se ocupă de administrarea paginii nu s-a arătat deranjat de reclama bruscă de care beneficiază, deşi nu era întocmai ceea ce aceştia şi-ar fi dorit. Cu toate acestea, zicala „publicitatea negativă tot reclamă e” pare să se aplice din plin în acest caz.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer acoperit de nori
4.4 ° C
4.6 °
4.4 °
70 %
4.6kmh
100 %
mar
6 °
mie
7 °
J
4 °
vin
6 °
S
6 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Cum trece timpul, mai ieri aici se vindeau rable, nu altceva.

EDITORIAL

S-au întâmplat foarte multe în ultimele zile. Unele dătătoare de fiori, altele dătătoare de speranță. Bursa s-a prăbușit, cu consecințe nenorocite, pentru remedierea cărora...

EPIGRAMA ZILEI

Bărbații sunt porci, mișei, Îmi spunea, justificat, Pentru că amanții ei O înșală nencetat... -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...