Primarul Cosmin Andrei a anunţat că municipalitatea a inițiat demersuri pentru digitalizarea serviciilor adresate contribuabililor botoșăneni și în scurt timp se vor vedea şi rezultatele.
„În momentul de față implementăm două module online, Avansis Mobile și Avansis Online, pe care le punem la dispoziția contribuabililor pentru a efectua mai multe operațiuni. Acestea vor deveni funcționale, estimăm noi, din ianuarie 2022, cu atât mai mult cu cât va fi încheiat și un contract cu o societate de profil, având ca obiectiv principal prestarea de servicii de administrare a plăților efectuate prin metode electronice. Aceste servicii sunt necesare pentru implementarea modulului Avansis Mobile.
Astfel, prin descărcarea aplicației Avansis Mobile, botoșănenii vor putea efectua plăți parțiale sau integrale de taxe și impozite, vor putea vizualiza istoricul de tranzacții efectuate sau urmări stadiului documentelor depuse. Vor avea posibilitatea să facă și programări pentru diferite servicii.
Modulul Avansis Online vine la dispoziția cetățenilor cu o modalitate de depunere a cererilor de certificate fiscale, declarații mijloace de transport, declarații imobiliare fiscale în format online, cereri adeverințe APIA, cereri certificate urbanism„, a declarat Cosmin Andrei.
Pentru conectarea la platformă se va accesa site-ul Primăriei Municipiului Botoșani/Direcția de Taxe și Impozite Locale, unde contribuabilul își va crea și activa cont de utilizator.
„Odată funcționale și aceste module, botoșănenii se vor putea adresa Direcției de Taxe și Impozite Locale prin trei metode: prezența fizică la ghișee, cele două module Avansis sau prin aplicația ghișeul.ro„, a concluzionat edilul.