În plin valul patru al pandemiei de Covid, pentru a preveni răspândirea virusului, Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de muncă (AJOFM) Botoșani solicită agenților economici ca interacțiunea cu instituția să se realizeze prin mijloace electronice.
Astfel, AJOFM a transmis agenților economici să utilizeze poșta electronică în transmiterea documentelor privind adeverințele eliberate salariaților beneficiari de prime, a înștiințărilor privind încadrarea în muncă, comunicarea locurilor de muncă vacante precum și ocuparea acestora și documentele necesare pentru plata indemnizaţiilor acordate ca urmare a reducerii sau întreruperii temporare a activității total sau parţial ca urmare a efectelor epidemiei COVID-19.
„Activitatea de relații cu publicul poate fi asigurată și prin e-mail sau telefon: -0231/536791 /ajofm.bt@anofm.gov.ro/botosani@anofm.gov.ro – Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani, – 0231/616399/ gica.rosu.bt@anofm.gov.ro – Punctul de lucru Dorohoi și 0231/536794 / violeta.dragota.bt@anofm.gov.ro – Punctul de lucru Darabani”, au transmis reprezentanții instituției.