O postare care a devenit în scurt timp virală pe reţelele de socializare îi are în centru pe doi bătrâni din judeţul Botoşani. În vârstă de 90, respectiv 81 de ani, cei doi s-au trezit cu zborul spre Atena anulat şi biletele de avion, dar şi banii, pierdute. Totul s-a întâmplat la finele lunii mai a acestui an. Acum cei doi sunt reprezentaţi de o companie specializată în recuperarea despăgubirilor de la companiile aeriene în astfel de situaţii.
„Dragă Blue Air, poate ai uitat de 2 bunici de peste 80 de ani care au fost nevoiți să meargă 25 de ore cu autocarul, deși aveau bilet de avion. Ei așteaptă încă să le rambursezi prețul biletelor pentru zborul anulat”, îşi încep cei de la compania FlighClaim postarea.
Cei doi botoşăneni îşi cumpăraseră bilete pentru a-şi vizita fiica, care locuieşte în Atena. „Domnul Mihai, (90 ani) și doamna Minodora (81 ani) și-au cumpărat bilet de zbor spre Atena să-și vadă fiica, de Paște. În ciuda problemelor de sănătate și a faptului că i-a costat jumătate dintr-o pensie, acești soți din Botoșani au făcut tot posibilul să își vadă copilul, pentru că indiferent de vârstă, rămâi părinte. Cu o zi înainte de zbor i-ai anunțat că anulezi călătoria si le reprogramezi revederea peste 3 zile. N-au avut de ales și au acceptat ca să își poată vedea copilul, dar sunt îndreptățiți la o compensație de 250Euro/persoană”, se arată în notificarea publică făcută către compania Blue Air.
Călătorie de 25 de ore la întoarcere, cu autocarul
La întoarecerea în ţară cei doi bătrâni ar fi fost anunţaţi că zborul lor a fost anulat de tot, deşi achitaseră banii pentru bilet şi confirmarea pe site. Reprezentanţii companiei FlighClaim spună că celor doi nu li s-a oferit nici returnarea sumei pe care o plătiseră nici varianta unei alte curse, iar cei de la Blue Air erau de negăsit. În acest conext bătrânii s-au întors acasă cu autocarul, deşi călătoria a durat 25 de ore.
„Luna viitoare, în septembrie este ziua de naștere a celor 2 pasageri ai tai. Fă-le un cadou frumos și arată-le că lumea în care au trăit de mai bine de 80 de ani nu este atât de lipsită de dreptate, demnitate şi respect. Haide să evităm să-i punem în situația de a ajunge în instanță pentru compensațiile pe care le merită pe deplin și pentru banii pe biletele de avion pe care le-au plătit degeaba, fără să aibă parte de zbor.
Dragă Blue Air, acesta este un caz real, pentru care Flight Claim își oferă serviciile voluntar. Toate sumele recuperate vor merge în contul pasagerilor. Ne poți contacta oricând pentru soluționarea cazului”, se arată în finalul postării care a devenit virală în câteva ore.
Conform propriei pagini de internet, FlightClaimEU.com a început în 2016 ca furnizor de servicii europene de despăgubire pentru zboruri cu probleme. Prin furnizarea unui serviciu rapid, care funcționează pe principiul aplicării unui comision ulterior rezolvării cu succes a cazului, compania sprijină pasagerii în demersul solicitării despăgubirilor, pentru zborurile întârziate și anulate.