spot_img
luni, noiembrie 25, 2024
HomeLocal BTSpital lăsat "fără ton" din cauza facturilor neachitate

Spital lăsat „fără ton” din cauza facturilor neachitate

Cel mai mare spital din Moldova, ca număr de paturi, cu cheltuieli lunare de milioane de lei, a rămas fără linii telefonice, din cauza neplăţii facturilor. Deşi poate părea incredibil, conducerea Spitalului Judeţean de Urgenţă (SJU) a uitat să achite facturile către operatorul de telefonie fixă. Restante la finele lunii iunie, acestea au intrat în faza de întârzieri de joi, astfel că sistemul a întrerupt linia telefonică principală a celui mai mare furnizor de servicii medicale din județ.
Deşi problema poate părea una nu foarte gravă, în perioada de pandemie însă, linia telefonică a SJU a fost printre singurele modalităţi în care familiile bolnavilor pot ţine legătura cu aceştia pe secţie sau cu cadrele medicale, mai ales că în unele secţii nu este permis telefonul mobil. Astfel, cei care au apelat joi de la primele ore ale dimineţii numărul 0231518812 au primit mesajul „post telefonic suspendat temporar”.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Surpriza a fost şi pentru personalul din spital. „Linia fixă este folosită pentru a contacta celelalte unităţi sanitare, centrele universitare, dar şi pentru familii, să ţină legătura cu noi. De dimineaţă m-am trezit asaltat de telefoane pe numărul meu personal şi nu înţelegeam de ce. Ruda unui pacient mi-a spus că a încercat pe fix, dar este suspendată linia telefonică”, a spus un medic din cadrul unităţii sanitare.

Problema a fost remediată în decurs de câteva ore, spre amiază Spitalul Judeţean având din nou „ton de apel”. Cu toate acestea, reprezentanţii spitalului spun că nu ar fi fost vorba de neplata la timp a facturii telefonice, ci doar de o problemă tehnică. „Conducerea unităţii sanitare a transmis faptul că au fost, într-adevăr, mici probleme dimineaţă, cauzate de o serie de defecţuni tehnice. Au fost remediate în câteva ore, însă”, a spus Iona Asaftei, purtătorul e cuvânt al SJU Mavromati.

– Tudor CHIRIAC

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
nori împrăștiați
2.6 ° C
2.6 °
0.5 °
91 %
1.5kmh
50 %
lun
4 °
mar
4 °
mie
6 °
joi
7 °
vin
4 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...