spot_img
vineri, noiembrie 22, 2024
HomeLocal BTProvocare de 1,8 milioane de euro pentru noul director al Modern Calor

Provocare de 1,8 milioane de euro pentru noul director al Modern Calor

Modernizarea sistemului centralizat de termoficare presupune şi costuri importante pentru revizia utilajelor achiziţionate în urmă cu zece ani. Asigurarea fondurilor pentru efectuarea reviziei cade în sarcina noului director al Modern Calor, Bogdan Varasciuc. Practic, oficialul şi-a început activitatea cu o mare provocare. „Din punct de vedere strict financiar, situaţia societăţii este echilibrată. Veniturile sunt un pic mai mari decât cheltuielile, numai că în următoarea perioadă vom avea cheltuieli care vor strica echilibrul financiar. În 2012, s-au achiziţionat cele două motoare pentru cogenerare. Aceste motoare au peste 50.000 de ore de funcţionare, unul are 52.000, altul 55.000 de ore de funcţionare. La 60.000 de ore de funcţionare, producătorul recomandă o revizie generală. Costurile cu aceste revizii sunt mari”, a declarat Bogdan Varasciuc.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Din discuţiile cu producătorul, revizia unui motor costă 900.000 de euro, ceea ce ar însemna 1,8 milioane de euro pentru două motoare, sumă care ar dezechilibra situaţia financiară a Modern Calor. Noul director intenţionează să meargă la Bucureşti împreună cu Călin Bosovici, directorul tehnic şi cu Florin Sandu, fostul director, actualmente şeful Departamentului comercial, pentru a le propune reprezentanţilor firmei producătoare o variantă de eşalonare la plată a costurilor reviziei. „Le vom propune să eşalonăm în doi – trei ani plata acestei revizii. Dacă nu facem revizia acum, producătorul nu mai oferă garanţie şi ne asumăm situaţia în care motoarele se pot defecta, iar costurile pentru reparaţii sunt foarte mari. Practic, prin această revizie se mai prelungeşte încă o dată durata de viaţă. Este ca şi cum ne-am lua motoare noi. Producătorul ne va mai da încă o perioadă de garanţie de 60.000 de ore”, a concluzionat Bogdan Varasciuc.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer acoperit de nori
-0 ° C
-0 °
-1.7 °
94 %
1.8kmh
100 %
vin
3 °
sâm
1 °
Dum
1 °
lun
4 °
mar
3 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Multă lume încă nu s-a hotărât cu cine votează. O fi din cauza ofertei bogate.

EDITORIAL

Cu stupoare constatăm în aceste zile că în mizerabila „Ciorbă” (am făcut referire la Vladimir Ciorbă, soțul pesedistei Laura Vicol, unul din creierele acestei...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...