„Aprozarul virtual” gândit de către Direcția pentru Agricultură Județeană (DAJ) Botoșani poate fi soluția pentru un comerț modern și foarte sigur în contextul închiderii piețelor. Acesta vine atât în sprijinul producătorilor agricoli locali, cât și a cumpărătorilor.
„Platforma online www.produsinbotosani.ro și pagina de facebook Produsinbotosani sunt operaționale cu acei producători înregistrați inițial. Chiar dacă lumea preferă comerțul tradițional, cel fizic, noi vom continua să promovăm ideea și recomandăm botoșănenilor să aibă încredere în comerțul online. Pandemia nu a trecut încă, iar închiderea piețelor poate fi suplinită cu brio de către această platformă”, a declarat Cristian Delibaș, directorul DAJ Botoșani.
Redirecționează 20% din impozitul pe profit al companiei.
Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat.
Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare de AICI. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro
*Baza legală poate fi consultată AICI.
Acesta susține că dezvoltatorul va încerca să o îmbunătățească, iar dacă lumea se va îndrepta mai mult spre ea, în viitorul apropiat vor fi mai mulți producători locali înregistrați pe platformă. Asta deoarece aceștia vor fi seduși de ideea de a scurta lanțul de distribuție și implicit costurile. „Acum avem producători de panificație, carne, lactate, dulceață, miere, legumicultori. Noi am impus ca producătorii să aibă autorizații și certificate sanitar-veterinare. Noi girăm un comerț autorizat, fiscalizat. Am văzut că au apărut tot felul de grupuri pe Facebook. Sunt bune, nu zice nimeni nimic, dar tocmai asta este diferența între ceea ce am făcut noi și ceilalți. Vrem să dăm și garanții cumpărătorilor”, a mai spus Delibaș.
Oficialul a subliniat că responsabilitatea modului în care răspund producătorii la comenzi le aparține acestora, DAJ doar implementând o idee prin care să le faciliteze accesul pe piață. „Noi încercăm să-i promovăm, să aducem produsele locale cât mai aproape de consumatori. Acum și ei trebuie să fie serioși să onoreze comenzile, pentru că dacă ignoră sau tratează superficial anumiți clienți își fac rău și indirect îi afectează și pe cei care sunt corecți”, a conchis directorul DAJ.