Aplicaţia Glovo este disponibilă, începând de astăzi, 4 iunie şi pentru botoşăneni. Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice. În primă fază, botoşănenii vor avea acces la produsele restaurantului KFC și se pot aproviziona de la hypermarketul Kaufland. În plus, cu ajutorul categoriei „Curier express”, clienții pot folosi aplicația pentru a trimite pachete sau plicuri în oraș, cu greutatea de până în nouă kilograme, care ajung la destinatar în mai puțin de o oră. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți și alte obiecte.
“În ultima perioadă, tot mai mulți oameni au avut nevoie de locuri de muncă și de servicii de livrare, motiv pentru care credem că prezența noastră pe plan local va fi benefică pentru locuitorii orașului și acum, dar și multă vreme după ce se vor atenua efectele actuale la nivel economic și social”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.
Potrivit reprezentanţilor companiei, pe parcursul anului, vor fi încheiate parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri din Botoșani.
“Încercăm să fim un real sprijin pentru restaurante, din moment ce încă le este limitată posibilitatea de a primi clienți în locațiile lor. Glovo le oferă suport prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace, pe care potențialii parteneri îl pot folosi pentru a-și optimiza afacerile și pentru a-și păstra angajații. Acest model le permite restaurantelor șă-și folosească propriii angajați pentru livrare, îi ajută să-și crească vizibilitatea și vânzările (prin discount-uri, taxe de livrare scăzute, campanii 1+1 gratis etc.) și multe altele”, a adăugat Victor Răcariu.
Cum funcționează aplicația Glovo:
✔ Aplicația se descarcă gratuit de pe Google Play sau App Store și se creează un cont;
✔ La deschiderea aplicației se setează locația actuală în cazul în care nu este actualizată corect automat, pentru a vedea ce este disponibil în zonă;
✔ Se alege o categorie din cele predefinite;
✔ Se comandă orice, iar curierul poate fi urmărit până ajunge la domiciliul clientului;
✔ Clientul va primi un email cu informații despre comanda plasată;
✔ Curierul Glovo poate fi contactat în timpul livrării pentru nelămuriri sau informații;
✔ Plata se face cu cardul sau cash la livrare
✔ Clientul oferă un rating restaurantului/magazinului de la care a comandat, precum și curierului care a livrat comanda;
✔ După finalizarea comenzii, clientul găsește pe email confirmarea livrării și suma pe care autorizată pentru plată, cu toate detaliile despre costurile implicate.
În doi ani de activitate a Glovo în România, au fost comandate peste 16,3 milioane de produse de la cei 1.500 de parteneri activi, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii în aplicație. Aplicația a fost descărcată de 1,7 milioane de ori. Cei peste 17.200 de curieri parteneri au parcurs în cei doi ani peste 23,2 milioane de kilometri pe bicicletă, pe jos, cu scooterul sau cu mașina, durata medie de livrare fiind de 38 de minute.
Despre Glovo
Glovo este o aplicație de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande orice, să trimită sau să primească orice pachet, din și în orașul în care se află. Aplicația s-a lansat pe piața din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 29 de orașe din România. Glovo operează în marile capitale din Europa și EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), dar şi în America de Sud, fiind prezent în peste 257 de orașe din 33 de state.