Consilierii municipali botoşăneni au votat astăzi, 14 mai, pentru înfiinţarea unui nou serviciu, care va prelua de la Urban Serv administrarea pieţelor, oborului şi cimitirelor. În ultimii ani, de aceste obiective s-a ocupat Urban Serv, însă, la începutul anului 2020, conducerea societăţii a înştiinţat Consiliul Municipal că renunţă la acest contract.
Redirecționează 20% din impozitul pe profit al companiei.
Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat.
Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare de AICI. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro
*Baza legală poate fi consultată AICI.
După ce hotărârea deliberativului local va primi aviz de legalitate din partea Prefecturii, se va trece la predarea – primirea obiectivelor de administrat, de către comisii numite de primarul Cătălin Flutur, respectiv conducerea Urban Serv.
Serviciul public de pentru administrarea pieţelor, oborului şi cimitirelor include 53 de posturi, dintre care două de conducere şi 51 de execuţie, repartizate după cum urmează: compartiment juridic, achiziţii, secretariat (trei posturi), compartiment contabilitate (două posturi), compartiment resurse umane (un post), birou administrare pieţe, obor, cimitire (46 de posturi, dintre care 32 la pieţe şi 14 la cimitire).
Aşa după cum s-a anunţat, posturile vor fi ocupate de angajaţii Urban Serv, care s-au ocupat şi până acum de administrare pieţe şi cimitire. Pentru aceştia, mutarea în noul serviciu înseamnă şi salarii mai mari, ştiut fiind faptul că salariile în administraţia publică locală sunt mai mari comparativ cu cele din societăţile subordonate Consiliului Municipal.
Potrivit hotărârii care a fost astăzi votată de consilierii municipali, şeful Serviciului va avea un salariu de bază de 8.170 de lei, şeful de birou – 8.018 de lei, şefii de formaţii Piaţa Centrală, Piaţa Viilor, cimitire – câte 3.800 de lei. Alte salarii sunt în cuantum de 4.940 de lei (consilier juridic), secretar (2.850 de lei), 3.743 de lei (inspector de specialitate), şi scad până la 2.455 de lei (îngrijitor cimitir), respectiv 2.247 de lei (gropar).
Conform Legii privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază aferente funcţiilor de conducere includ vechimea în muncă, iar salariile de bază pentru funcţiile de execuţie sunt stabilite la gradaţiile 0 – 5, urmând a fi acordate prin act administrativ, conform legii, corespunzător vechimii în muncă a fiecărui angajat.