Criza provocată de pandemia de coronavirs a determinat Kaufland să adoptate o serie de măsuri pentru siguranța angajaților și a clienților. Astfel, compania a instalat geamuri de protecție din plexiglas la casele de marcat. Casierii, dar și angajații de pe raioane au mănuși de unică folosință, iar în anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se face în grupuri restrânse de persoane. De asemenea, cărucioarele au fost împărțite în două zone, una de unde se pot lua cele dezinfectate și cea de a doua unde trebuie lăsate cărucioarele folosite la cumpărături.
Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță. De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc), precum și spațiile comune. Magazinul a fost dotat cu o stație de dezinfectare de mâini, care poate fi folosită gratuit atât de clienți, cât și de angajați.
Pe lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel, printr-o campanie lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic.