Având în vedere recomandările Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență și ale Ministerului Educației și Cercetării cu privire la dispunerea unor măsuri de reorganizare a activităților în cadrul instituțiilor publice, Inspectoratul Şcolar Judeţean Botoşani îşi modifică programul de lucru. Astfel, în perioada 12 – 22 martie, cu posibilitatea prelungirii, în funcție de evoluția situației la nivel național, activitatea cu publicul a instituţiei se va desfășura zilnic (de luni până vineri) între orele 12.00 – 14.00, iar programul de audiențe al inspectorului școlar general și al inspectorilor școlari generali adjuncți se suspendă până la data de 22 martie.
Conducerea instituţiei le recomandă persoanelor care doresc să depună sesizări să le trimită la adresa office.isjbt@gmail.com, sau la numărul de fax 0231584052.
„În această perioadă comunicarea între Inspectoratul Școlar Județean Botoșani și unitățile de învățământ/alte instituții se va realiza prin intermediul adresei de email office.isjbt@gmail.com, telefonic și fax. La nivelul unităţilor de învăţământ se vor analiza și dispune măsuri de reorganizare a activității, care vor fi afișate la loc vizibil.
Având în vedere dreptul fundamental al copiilor la educație, precum și consecințele negative ale întreruperii cursurilor pe o perioadă îndelungată, Inspectoratul Școlar Județean Botoșani încurajează utilizarea platformelor educaționale menite să suplinească activitatea școlară. Chiar dacă ele nu înlocuiesc cursurile clasice, acestea au un rol important în menținerea comunicării între elevi și cadrele didactice”, se arată într-un comunicat de presă transmis de conducerea IŞJ.