Mai mulți utilizatori ai telefoniei mobile Orange din Botoșani au semnalat probleme cu semnalul și de rețea în după-amiaza zilei de marţi. Contactaţi, reprezentanţii companieie au precizat că în aproximativ 30 de minute problemele vor fi remediate fără a menţiona exact care sunt acestea. „Ne cerem scuze pentru inconvenient, in acest moment intampinam o situatie tehnica colegii remediaza si in acest moment, pana in ora 18:30 ne-au comunicat ca fac tot posibilul sa se rezolve complet. Este o problema de retea ce afecteaza toti clientii, personal si noi utilizatori tot de Orange avem aceesi problema”, a spus unul din consultaţii companiei.
Anul trecut, în lunile martie şi mai, Orange a avut mari probleme, timp de câteva ore, din cauza secţionării mai multor cabluri de fibră optică ale companiei.
Ulteriori, Orange România a decis să ofere un bonus de internet de 5 GB clienților care au fost afectați de avaria întâmpinată la rețeaua de fibră optică a companiei.
Orange este liderul pieţei de telefonie mobilă din România, cu venituri totale de 1,125 miliarde de lei în 2018, în creştere cu 5% faţă de 2017. La 31 decembrie 2018, compania furniza servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.762.100 de clienţi, în creştere cu 1,3% comparativ cu finalul anului 2017, potrivit datelor publicate de companie.