Botoşănenii, clienţi ai Delgaz Grid, care doresc să sesizeze avarii în sistemul de distribuție a energiei electrice au la dispoziție, începând din această lună, o alternativă în mediul online, mult mai rapidă și mai simplă. Astfel, ei pot accesa site-ul delgaz.ro, secțiunea energie electrică/ rețeaua de distribuție a energie electrice/ anunță deranjamente, unde după introducerea datelor privind localizarea deranjamentului (județ, localitate, stradă, cod loc consum, număr de telefon), vor primi un număr de înregistrare a sesizării.
Această procedură online are o durată de aproximativ un minut și reprezintă o alternativă la Call Center-ul Delgaz Grid, ce poate fi apelat la numărul de telefon: 0800.800.929.
Potrivit reprezentanţilor companiei, în secțiunea energie electrică/ informații utile/ întreruperi programate pot fi obținute informații legate de lucrările dintr-o localitate, străzile pe care se desfășoară aceste intervenții și intervalul orar estimat pentru finalizarea lor. Totodată, consumatorii se pot abona pentru primirea informațiilor pe e-mail despre întreruperile de energie ce îi pot afecta.
„Prin noile facilități ale site-ului, compania Delgaz Grid și-a propus reducerea semnificativă a timpului de interacțiune a unui client în situațiile referitoare la anunțarea unui deranjament și îmbunătățirea informării în cazul unor incidente sau lucrări programate în rețeaua de distribuție a energie electrice”, se arată într-un comunicat de presă transmis de Corneliu Zaiţ, responsabil cu comunicarea în cadrul companiei.