spot_img
duminică, noiembrie 24, 2024
HomeEconomicAfacerile cu lapte l-au dus pe Dumitru Solomonescu în ierarhiile „Forbes”

Afacerile cu lapte l-au dus pe Dumitru Solomonescu în ierarhiile „Forbes”

Un om de afaceri botoșănean a fost recunoscut de revista „Forbes” ca fiind una dintre cele mai importante personalități de business care au marcat economia românească. Este vorba de Dumitru Solomonescu. Acesta, alături de soția sa, Carmen, sunt printre puţini sunt botoşăneni care au reuşit să se impună în lumea dură a afacerilor la nivel naţional şi chiar internaţional și a reușit să pătrundă în rândul celor 30 de personalități din „Forbes România 30 pentru RO30”.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Afacerea lui Dumitru Solomonescu este prosperă, la 27 de ani de la înființare, fiind dovada vie a faptului că ecosistemul antreprenorial din Moldova are reziliența necesară pentru a face față oricăror probleme. El înființa, în 1992, alături de soția sa, Carmen, compania producătoare de lactate Lacto Solomonescu, în satul Miron Costin (comuna Vlăsinești, județul Botoșani), din dorința de a continua o tradiție de familie, începută deja de două generații. Compania produce lactate 100% naturale, pe care le distribuie și în afara țării. Producătorul botoșănean rămâne una din puținele mărci locale ce a reușit, de-a lungul anilor, să se impună într-o piață dominată de multinaționale”, scrie prestigiosul site de business.

Secretul succesului îl reprezintă faptul că produsele sunt naturale, ceea ce a deschis larg porţile pieţei internaţionale pentru Lacto Solomonescu. Dacă la începuturi, acum aproape trei decenii, firma lui Dumitru Solomonescu prelucra zilnic 500 de litri de lapte cu patru angajaţi, astăzi aceasta este dotată cu cele mai noi tehnologii, cu linii complet automatizate şi prelucrează zilnic 150.000 de litri de lapte, având în medie 250 de angajaţi.

În 2018, Lacto Solomonescu s-a reinventat şi a introdus sortimente artizanale de brânzeturi italiene şi româneşti din dorinţa de a oferi şi altfel de produse fresh şi artizanale, greu de găsit la scară largă, datorită complexităţii cu care sunt modelate manual şi a termenului de valabilitate scurt.

La începutul acestui an, aceeași revistă „Forbes”, a inclus familia Solomonescu în lista celor 100 cele mai importante personalităţi de business care au marcat economia românească, „Forbes România 100 Business Hall of Fame”.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
nori împrăștiați
1.6 ° C
2.8 °
1.6 °
80 %
2.1kmh
39 %
Dum
2 °
lun
4 °
mar
4 °
mie
5 °
joi
7 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...