Drumul Naţional 28B, mai exact sectorul Maxut – Botoşani, a intrat în ultimele zile în atenţia drumarilor de la Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP) Iaşi. Aceştia au anunţat că vor continua şi săptămâna aceasta „reparaţii asfaltice (plombări)” pe acest sector de drum, deşi, în urmă cu trei luni, Ovidiu Laicu, şeful DRDP Iaşi, declara, în timpul vizitei la Botoşani a ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, faptul că nu se poate interveni legal pe acest sector de drum pentru că va fi supus unui proces de modernizare, iar Curtea de Conturi ar putea imputa lucrările efectuate. Intervenţiile de acum demonstrează că modernizarea drumului va întârzia foarte mult. De altfel, abia astăzi licitaţia pentru Botoşani – Târgu Frumos a fost „desuspendată”, cu un al cincilea termen limită de depunere a ofertelor pentru 21 iunie, ora 15:00.
În judeţul Botoşani, drumarii DRDP mai efectuează lucrări pe drumul naţional Ştefăneşti – Santa Mare, 24C, unde se va face o „reciclare asfaltică şi reparaţii pe suprafeţe întinse”, dar şi pe sectorul Vârfu Câmpului – Horlăceni, de pe drumul naţional, 29A, unde se vor efectua „colmatări ale fisurilor îmbrăcăminţii asfaltice”.
Tot în această săptămână, între Talpa şi Cândeşti, pe drumul naţional 29C sunt programate reparaţii asfaltice.
Reparaţiile continuă şi la infrastructura de drumuri judeţene, lucrări de fundaţie, plombări şi covoare asfaltice fiind programate a se efectua pe sectoarele: Flămânzi – Prăjeni – Plugari, unde se intervine la terasamentul drumului şi stabilizarea alunecărilor de teren, Botoşani – Orăşeni Deal – Mesteacăn şi Joldeşti – Tudora – limita cu judeţul Suceava, unde se va turna covor asfaltic într-un singur strat. De asemenea, se va plomba şi drumul strategic, a cărui licitaţie de reabilitare şi modernizare a eşuat lunile trecute. Pe partea de Nord a judeţului, drumarii au ca obiective: Dorohoi – Şendriceni – Hilişeu Horia – Pomârla, Dorohoi – Dumeni şi Cordăreni – Vorniceni.