Zona de agrement Cornişa AquaPark & Sports a ieşit în lume. Vizitatorii Târgului de Turism al României, organizat în perioada 21 – 24 februarie, au posibilitatea de a se pune la curent cu oportunităţile de petrecere a timpului liber oferite la Cornişa. O delegaţie botoşăneană din care fac parte angajaţi ai Parcului Cornişa şi Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică Botoşani este prezentă la târg, Cornişa având un stand propriu.
„Avem o delegație plecată acolo și începând de astăzi așteaptă vizitatorii. Încercăm să prezentăm cât mai frumos Cornișa, încercăm să luăm contact cu firme ce operează în domeniul turismului, cu posibili parteneri pentru a reuși să ne promovăm și să-i convingem să vină și pe la Botoșani, măcar o zi, două. Totul depinde acum și de cum reușim să îmbrăcăm cu toții acest brand și să facem atractiv Botoșaniul ca destinație turistică”, a declarat Eugen Ţurcanu, directorul Direcţiei Servicii Publice, Sport şi Agrement.
Potrivit oficialului, la târgul de la ROMEXPO au fost expuse mai multe obiecte cu sigla Cornișa AquaPark & Sports.
„Am folosit imagini sugestive din Cornișa. Am dus un caiac, minge, rachete de tenis, echipamente care au legătură cu plaja, am pus mochetă pe jos care imită nisipul, tavanul este drapat cu niște pânză bleu să dăm senzaţia de soare și cer. Oamenii noștri sunt îmbrăcați toți cu costume personalizate, cu sigla Cornișa”, a explicat Eugen Ţurcanu.
Pe un monitor din cadrul standului vor rula filme şi fotografii din oraşul Botoşani şi Parcul Cornişa.
Mâine Eugen Ţurcanu va merge la Bucureşti şi va participa inclusiv la conferinţele care vor fi organizate în cadrul târgului, pentru a discuta cu persoane implicate în promovarea turistică a multor regiuni din ţară.