Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor amedicale (ANMDM) a emis o informare cu privire la produsul AUR DERM CREMA CU MIMOZA, SMIRNA SI PROPOLIS!
Crema a fost notificata ca si produs cosmetic, cu declararea unor ingrediente naturale, continand in realitate substante active medicamentoase cu efectul terapeutic specific, identificate de autoritatea austriaca de profil, care a emis o alerta in acest sens.
Produsul, nefiind inregistrat ca si medicament, ANMDM a intreprins toate demersurile care se impuneau in acest caz, in limita de competenta a institutiei.
Avand in vedere posibilul impact negativ asupra sanatatii persoanelor carora li se administreaza acest produs, ANMDM atentioneaza pacientii, publicul larg sa nu achizitioneze AUR DERM CREMA CU MIMOZA, SMIRNA SI PROPOLIS, aflat inca pe piata, pana la finalizarea procedurii de retragere de la comercializare, urmata de distrugerea produsului.
Într-un comunicat pe pagina oficială a companiei producătoare, Laur Med Plant, a fost prezentat un punct de vedere la problemele apărute, menţionându-se că autoritățile austriece nu au solicitat în mod oficial mostre ale produselor încriminate. „Deși înțelegem pe deplin misiunea autorităților mai sus enunțate, menționăm faptul că nu ne-au fost solicitate, până în prezent, pe cale formală, mostre ale produselor noastre pentru a fi testate de către autoritățile austriece, și, că atare, sunt câteva elemente ce ridică semne de întrebare. În acest sens, subliniem încă o dată faptul că suntem la dispoziția autorităților în a oferi produsele noastre fabricate în mod controlat, din produse naturale, sub atentă supraveghere în laborator, asigurând astfel o sursă clară pentru orice teste considerate potrivite. […] Nu concepem utilizarea altor componente de natură sintetică și respingem vehement acuzațiile / presupunerile. În clarificarea aspectelor defăimătoare care iată, au dus la crearea unui val de neîncredere printre clienții noștri fideli, am comunicat și întărim faptul că suntem de acord cu testarea în condiții optime a produselor și asumarea rezultatelor”, susțin reprezentanții companiei, într-o postare pe Facebook.