Botoşănenii care doresc să ajungă la Iaşi prin Prăjeni trebuie să ştie că pot relua traseul fără riscul de a-şi rupe roţile. Chiar dacă procesul dintre Consiliul Judeţean şi Bitunova Bucureşti nu s-a încheiat, conducerea Direcţiei de Drumuri Judeţene şi-a asumat o serie de intervenţii care să facă respectiva cale rutieră cât de cât circulabilă. Astfel, pe porţiunile unde asflatul s-a măcinat pe întrega lăţime, judeţeanul spre Iaşi a fost pietruit, iar acolo unde erau doar cratere în asfalt, acestea au fost oarecum plombate cu material rezultat de la frezare. Cei 15 kilometri de drum botoşănean pot fi acum traversaţi cu maxim viteza a II-a, o viteză mai mare punând în pericol suspensiile autovehiculelor.
Drumul ce ar scurta substanţial traseul Botoşani-Iaşi a fost modernizat în 2013 de Bitunova, iar lucrările au fost de o asemena calitate încât asfaltul s-a măcinat în întregime pe anumite porţiuni, în timp ce, pe altele, a devenit un adevărat pericol pentru starea autovehiculelor ce-l traversează. Procesul ce a urmat lucrărilor a ţinut pe loc CJ-ul, dar la fel de adevărat este că autorităţile nu au reuşit să găsească o altă soluţie pentru a interveni, priorităţile Consiliului fiind mereu altele.
Un nou termen al procesului era aşteptat în aceste zile, însă, din cele declarate de Cătălin Gheorghian, directorul general al drumurilor judeţene, alte lucrări de asfaltare nu se vor mai putea face în acest an, acestea nefiind prinse în bugetul anului. „Vom prinde lucrările respective în bugetul de anul viitor, şi intenţionăm să turnăm covor asfaltic pe întreaga lungime de 15 kilometri. Anul ăsta nici vremea nu ne-ar mai permite.”, a declarat directorul Gheorghian.
Starea drumului prin Prăjeni este pentru botoşăneni cu atât mai frunstrantă cu cât respectiva arteră de la limita dintre judeţe către Iaşi este aproape impecabilă, ieşenii surclasând încă o dată autorităţile şi specialiştii vecini.