spot_img
duminică, noiembrie 24, 2024
HomeLocal BTModern Calor a rămas fără furnizor de gaz

Modern Calor a rămas fără furnizor de gaz

Societatea Modern Calor a rămas fără furnizor de gaze naturale. Contractul expira la finele acestei luni, însă furnizorul l-a denunţat cu 21 de zile înainte, uzând de o clauză contractuală. În condiţiile în care problema nu se rezolvă în câteva zile, botoşănenii ar putea rămâne apă caldă.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

„Furnizorul de gaze de la Modern Calor a denunțat contractul care era valabil până la sfârșitul lunii septembrie. Au denunțat contractul pentru că le permitea o clauză, cu 21 de zile înainte. Suntem într-un impas, iar s-au schimbat regulile în timpul jocului, creșterea prețului la gaz . Indiferent ce am vrea noi să spunem, ne este foarte greu să gestionăm achizițiile, am constat că această creștere este tot de 35%”, a declarat primarul Cătălin Flutur.

Edilul nu exclude posibilitatea sesizării Consiliului Concurenței, mai ales că furnizorii de gaze solicită banii înainte la încheierea unui nou contract, sau constituirea unei garanții, care ar însemna aproximativ 4 milioane de lei.

„Vestea proastă este că s-a scumpit gazul și nu avem bani să achiziționăm gaz. Vestea proastă este că nu avem acea garanție de 4 milioane de lei. În momentul de față Modern Calor mai are gaz, să vedem, până vineri. Nu are datorii la furnizor. Eu zic că până vineri își rezolvă problema. Dacă nu, nu va mai fi apă caldă, neavând gaz”, a explicat primarul.

Florin Sandu, directorul general al Modern Calor, i-a prezentat ieri primarului problema cu care se confruntă unitatea pe care o conduce. Asta în condiţiile în care edilul susţine că până acum nu a avut acces la informaţii vizând activitatea societăţii de termoficare, de fiecare dată primind răspunsul că unitatea are Consiliu de Administraţie şi Adunare Generală a Acţionarilor (Consiliul Municipal – n.r.).

Conducerea Modern Calor aşteaptă ca problema constituirii unei garanţii să fie rezolvată cu bani de la bugetul local. Primarul le-a recomandat şefilor de la Modern Calor să majoreze linia de creditare.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer fragmentat
2.7 ° C
2.7 °
2.2 °
87 %
1.4kmh
58 %
Dum
3 °
lun
4 °
mar
4 °
mie
6 °
joi
7 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...