spot_img
duminică, aprilie 20, 2025
AcasăLocalUrgenţe afectate de o problemă mai puţin obişnuită

Urgenţe afectate de o problemă mai puţin obişnuită

Unitatea de Primiri Urgente (UPU) a Spitalului Județean din Botoșani se confruntă cu o situație mai puţin obişnuită, care pune în pericol buna desfășurare a activității medicale.

De câteva zile, personalul medical de la Urgențe se află în fața unei provocări neprevăzute, după ce un cablu de rețea a fost secționat din greșeală de către un angajat al unității.

Incidentul, care a avut loc dintr-o neatenție a unui membru al personalului, a dus la întreruperea conexiunii calculatoarelor din cadrul UPU la rețeaua informatică a spitalului.

Această problemă tehnică a afectat direct modul în care sunt gestionate informațiile medicale ale pacienților, întârziind procesele de înregistrare și prelucrare a datelor esențiale pentru tratamentele de urgență.

„Este o situație nefericită, care creează disconfort și întârziere în gestionarea pacienților. Deși din punct de vedee medical nu sunt probleme, aceste aspecte tehnice ne pun piedici în munca zilnică. Încercăm să găsim soluții temporare pentru a evita ca activitatea să fie afectată și mai mult”, a declarat unul dintre medicii de la UPU.

Problema a fost raportată imediat către departamentele tehnice ale spitalului, dar până la remedierea completă a conexiunii, personalul medical a fost nevoit să recurgă la soluții alternative.

De asemenea, autoritățile spitalului au promis că vor lua măsuri suplimentare pentru a preveni astfel de incidente în viitor, în vederea asigurării unui flux continuu și rapid de informații pentru cazurile de urgență.

Unitatea de Primiri Urgente (UPU) afectată de o problemă informatică

Asta în condiţiile în care UPU este unitatea medicală de primă linie de contact a bolnavor cu cadrele medicale din Spitalul Judeţean.

Deşi speranțele erau ca echipa tehnică a spitalului să finalizeze reparațiile în cel mai scurt timp, pentru a restabili legătura între calculatoarele din UPU și rețeaua informatică a spitalului, în cele din urmă o firmă privată a fost solicitată să intervină.

În lipsa acestei conexiuni, procesul de tratament al pacienților suferă întârzieri semnificative, ceea ce afectează raportărle procedurilor medicale şi timpii de aşteptare pentru unii pacienţi.

Este evident că o gestionare mai atentă a infrastructurii IT este esențială pentru buna funcționare a unității de primiri urgențe și pentru protejarea sănătății pacienților care ajung în aceste momente critice.

Spitalul Județean din Botoșani va trebui să găsească modalități prin care să evite pe viitor astfel de incidente care pot pune în pericol integritatea sistemului de sănătate local.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer acoperit de nori
8.3 ° C
8.3 °
8.3 °
94 %
1.2kmh
96 %
D
23 °
lun
24 °
mar
25 °
mie
25 °
J
23 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Numai ce am dat la ziar și s-a și rezolvat avaria. Probabil s-au luat cu sărbătorile și au uitat.

EDITORIAL

Ne-am aștepta ca, având în vedere vremurile și tehnica, cei de la butoane să fie mai prudenți atunci când vine vorba despre manipulare și...

EPIGRAMA ZILEI

Problema ucraineană Se va rezolva la țar Numai printr-un emisar Ales pe ... Sprânceană!

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...