miercuri, ianuarie 29, 2025
AcasăLocalANUNŢ CONCURS SPITALUL MUNICIPAL DOROHOI - Brancardier C.P.U.

ANUNŢ CONCURS SPITALUL MUNICIPAL DOROHOI – Brancardier C.P.U.

                                                           A N U N Ț

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

Spitalul Municipal Dorohoi, cu sediul in municipiul Dorohoi, str. Bulevardul Victoriei nr.75, judetul Botoșani, organizează concurs pentru ocuparea unor funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, după cum urmează:

 

Denumirea postului:  Brancardier

Numarul posturilor:  1 post vacant

Nivelul postului: funcţie de execuţie

Compartiment/structura C.P.U.

Durata timpului de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/săptămană

Perioada: nedeterminată

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:

  1. a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  5. e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 

Condiţiile specifice de participare la concurs:

  • Conditii de studii: scoala generala sau liceu;
  • Vechimea in munca: nu sunt conditii de vechime.

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

  1. a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  5. e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de medicina muncii al Spitalului Municipal Dorohoi cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. i) Curriculum Vitae, model comun european.
  10. j) Taxa participare 100 lei

 

 

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:

Nr. crt. Activităţi Data și ora
1.                Publicarea anunțului 27.01.2025
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Spitalul Municipal Dorohoi, cu sediul in municipiul Dorohoi,str. Bulevardul Victoriei nr.75, judetul Botoșani. Pana la data de 10.02.2025 ora 13:00
3. Selecţia dosarelor de concurs pe baza indeplinirii conditiilor de participare 12.02.2025 ora 10:00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor     12.02.2025 ora 14:00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei  dosarelor    13.02.2025 ora 14:00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor    14.02.2025 ora 14:00
7. Susţinerea probei scrise    17.02.2025 ora 11:00
8. Afişarea rezultatului probei scrise    17.02.2025 ora 15:00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise   18.02.2025 ora 15:00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor   19.02.2025 ora 15:00
11. Susţinerea probei practice                           20.02.2025 ora 10:00
12. Afişarea rezultatului probei practice   20.02.2025 ora 13:00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei practice   21.02.2025 ora 13:00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor   24.02.2025 ora 13:00
15. Susţinerea interviului                   25.02.2025 ora 10:00
16. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului    25.02.2025 ora 13:00
17. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului                   26.02.2025 ora 13:00
18. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor     27.02.2025 ora 13:00
19. Afişarea rezultatului final al concursului     28.02.2025 ora 13:00

BIBLIOGRAFIE  CONCURS

– Fişa postului

– Legea nr. 46/2003 -Legea drepturile pacientului cu modificarile si completarile ulterioare

– Ordinul MS nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia;

– Ordin MS nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare.

– OMS 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale și a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deșeurile rezultate din activități medicale

TEMATICA CONCURS

– Fişa postului

– Legea nr. 46/2003 -Legea drepturile pacientului cu modificarile si completarile ulterioare

– Ordinul MS nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia;

– Ordin MS nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare.

– OMS 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale și a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deșeurile rezultate din activități medicale

Intreaga desfașurare a probelor de concurs va fi inregistrata audio-video.

            Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0231/613240, int. 2078 la adresa de e-mail: spitaldorohoi@gmail.com și pe website: http://www.spitaldorohoi.ro, persoană de contact: Paval Gabriela, având funcția de economist in cadrul Serviciului RUNOS

 

 

MANAGER,

Dr. Andrieş Valerian

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer fragmentat
7.7 ° C
7.7 °
7.6 °
79 %
2.5kmh
62 %
mie
16 °
joi
12 °
vin
13 °
sâm
8 °
Dum
3 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Când ai grijă de seniori atâta timp, lumea te vede.

EDITORIAL

Gata, s-au mai sărbătorit niște ani de la Unirea Principatelor Române, act istoric ce e tot mai aruncat în desuet cu fiecare an ce...

EPIGRAMA ZILEI

Prutule, suspin amar, Cum de te-ai făcut hotar Între voievod și țar?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...