Registrul Auto Român (RAR) anunță că problemele apărute în camera serverelor centrale au fost soluționate, iar serviciile esențiale pentru șoferi au fost reluate.
Începând de marți dimineață, 26 noiembrie a.c., aplicația informatică pentru înregistrarea inspecțiilor tehnice periodice (ITP) funcționează din nou, iar stațiile autorizate pot efectua inspecțiile fără întârzieri. Șoferii care trec inspecția își vor primi documentele necesare pe loc, ca de obicei.
Ce se întâmplă cu datele procesate offline?
Pe durata întreruperii, documentele procesate manual în stațiile ITP au fost stocate offline. Angajații RAR au început să le introducă în sistemul informatic, iar clienții vor primi în curând documentele fizice.
De asemenea, și activitatea atelierelor TLV (unde se montează, repară și verifică tahografe sau limitatoare de viteză) a revenit la normal.
Schimbul de date cu Direcția Permise și Înmatriculări, restabilit
Marți, după prânz, a fost reluat și schimbul de date între RAR și Direcția Generală Permise de Conducere și Înmatriculări. Astfel, instituția are din nou acces la informațiile necesare pentru procesarea cererilor.
Scuze și soluții pentru clienți
RAR își cere scuze pentru situația neprevăzută și pentru eventualele inconveniente create. Cei care au întrebări sau necesită informații suplimentare pot contacta call-center-ul RAR, la numărul 021/9672, secțiunea „Informații”.