spot_img
marți, noiembrie 19, 2024
HomeLocalSchimbări importante la Nova Apaserv. Îmbunătățiri anunțate pentru un serviciu mai stabil

Schimbări importante la Nova Apaserv. Îmbunătățiri anunțate pentru un serviciu mai stabil

Consiliul de Administrație al companiei Nova Apaserv urmează să ia o decizie importantă privind conducerea operatorului, într-o ședință programată să aibă loc săptămâna aceasta. Alin Cătălin Cirimpei, nominalizat pentru a-l înlocui pe actualul director adjunct, Liviu Ștefan, a explicat că prioritatea sa este asigurarea finanțării prin Programul de Dezvoltare Durabilă (PDD), urmată de rezolvarea problemelor majore ale rețelei de apă.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

„Principalul nostru obiectiv trebuie să fie PDD-ul, după care trebuie să ne concentrăm urgent pe remedierea avariilor majore de pe magistrale și din municipiul Botoșani, pentru a limita pierderile. Ne propunem ca, până la începutul anului viitor, cel târziu martie-aprilie, să reușim să asigurăm un flux constant de apă. Vrem să evităm sincopele majore în furnizarea apei către unitățile administrativ-teritoriale,” a declarat Alin Cirimpei. „Știm cu toții că în timpul verii apar dificultăți mari în alimentarea cu apă, dar trebuie să depunem toate eforturile necesare pentru a reduce cât mai mult aceste probleme”, a adăugat acesta.

Potrivit lui Cirimpei, situația financiară a Nova Apaserv dă semne de redresare în urma majorării tarifelor, oferind un context mai favorabil pentru a aborda problemele structurale ale companiei. „Avem, desigur, dificultăți moștenite din trecut, dar am început să ne redresăm, ceea ce reprezintă un lucru bun,” a afirmat acesta. Cirimpei a subliniat că principalele provocări rămân rețeaua veche și deficitul de personal calificat. „După cum s-a văzut și la ultima avarie, sunt oameni care au lucrat 24 de ore din 24. Avem angajați dedicați, iar eforturile lor vor fi apreciate în continuare. Căutăm mereu specialiști care să se alăture echipei,” a mai spus Cirimpei.

Referindu-se la gropile rămase în asfalt după intervențiile la avarii, Cirimpei a anunțat că Nova Apaserv are încheiat un contract cu o firmă specializată, care va efectua reparațiile necesare, în funcție de propriul calendar de lucrări. „A existat o perioadă dificilă înainte de aprobarea noului tarif, ceea ce ne-a creat probleme financiare. Cu toate acestea, ne propunem ca până la prima ninsoare serioasă să astupăm toate aceste gropi. Este posibil să mai apară avarii, dar vom încerca să intervenim astfel încât să evităm disconfortul pentru cetățeni,” a conchis Alin Cirimpei.

Nova Apaserv își propune astfel să stabilizeze situația financiară și tehnică, urmărind o mai bună funcționare a rețelei și servicii îmbunătățite pentru locuitorii din Botoșani. De altfel, în viitorul apropiat, va fi implementat un sistem modern de gestionare a apelurilor la dispecerat. Astfel, fiecare apel va fi preluat în ordine, iar dacă linia este ocupată, apelanții vor fi plasați într-o listă de așteptare și informați cu privire la timpul estimat până la preluare. De asemenea, a fost dezvoltată o aplicație mobilă pentru a facilita comunicarea între clienți și companie, oferind acces rapid la informațiile de interes.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer acoperit de nori
8.3 ° C
9.6 °
8.3 °
68 %
3.9kmh
97 %
mar
8 °
mie
13 °
joi
4 °
vin
6 °
sâm
3 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Va fi o iarnă grea, după cum se comportă localnicii.

EDITORIAL

Am renunțat la fotbal din toate punctele de vedere în urmă cu mai bine de douăzeci de ani și nu pot spune că-i duc...

EPIGRAMA ZILEI

Mă dusei să trec la Olt Cu a mea mândră cu tot Dar podaru-mi cere-un zlot Și pentru partid, un vot!   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...