spot_img
sâmbătă, noiembrie 23, 2024
HomeLocalPrimăria vrea să înlăture ultimele urme ale tramvaielor

Primăria vrea să înlăture ultimele urme ale tramvaielor

Primăria municipiului Botoșani vrea să înlăture ultimele urme ale tramvaielor.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Proiectul va fi pus pe masa aleșilor locali joi, 29 august. Acesta propune trecerea din domeniul public în domeniul privat al unor bunuri „Linie-traseu-cale rulare A” și Rețea contact A – cablu”, amplasate pe Calea Națională și strada Ion Pillat, în vederea scoaterii din funcțiune și a casării.

Calea de rurale și instalația aeriană au fost puse în funcțiune în anul 1992 și se află într-o stare avansată de degradare, dând bătăi de cap șoferilor.

Municipalitatea a renunțat la tramvaie

Procesul de scoatere din funcțiune a șinelor de tramvai a început pe Primăverii în anul 2022, după ce Municipalitatea a renunţat la proiectul cu schimbarea şinelor de tramvai şi achiziţia de garnituri noi, dar oraşul încă figurează în Programul Operaţional Regional cu aceste sume disponibile, care cumulează nu mai puţin de 45 de milioane de euro. În locul acestui proiect sunt promise, însă, autobuze electrice.

Contract semnat de primărie pentru achiziţia a 30 de autobuze electrice noi

Joi, 18 iulie 2024, primarul Cosmin Andrei  a anunțat semnarea contractele privind achiziția a 30 de autobuze electrice. Mijloacele de transport în comun sunt achiziționate prin Programul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) și vor ajunge la Botoșani în termen de cel mult 15 luni, începând de joi, 18 iulie. Deși vehiculele de această dimensiune sunt adesea denumite microbuze datorită dimensiunilor lor reduse, termenul corect folosit în cadrul specific al proiectului este „autobuz”.

Mijloacele de transport ar urma să deservească municipiului Botoșani, dar și zona metropolitană. În cazul transportului metropolitan, acesta va avea noi trasee până în comunele și orașele limitrofe, Bucecea, Curtești și Bălușeni. Valoarea totală a autobuzelor este de aproximativ 36,5 de milioane de lei, garanția asumată contractual fiind de șase ani, respectiv 600.000 de kilometri. Primul lot are o valoare de 2,4 milioane de lei, al doilea este 17,1 milioane de lei, iar al treilea lor este de 17 milioane de lei. În plus, primarul promite și achiziția a 38 de autobuze electrice cu o lungime de 10 metri și cu stații de încărcare.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer acoperit de nori
3.3 ° C
3.3 °
1.6 °
68 %
2.7kmh
100 %
sâm
3 °
Dum
1 °
lun
3 °
mar
3 °
mie
3 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...