O vânzătoare din Botoşani a avut parte de un caz mai puţin obişnuit de răzbunare a unei cliente nemulţumite. Angajată la un cunoscut lanţ local de magazine din municipiu, femeia a avut parte de o clientă ieşită din comun.
În cursul zilei de luni, o femeie a intrat în incinta magazinului, a mers direct la casieriţă şi i-a înmânat un plic, după care a ieşit din magazinul aflat într-un cartier din oraş. Femeia a deschis, curioasă, plicul, în care a găsit suma de 1000 de euro, în bancnote de 100 de euro. Alături de bani era scris şi un scurt mesaj. „Am cumpărat nişte produse de la voi care nu erau bune şi m-am răzbunat. Cer iertare. 1000 de euro despăgubiri”, a scris femeia care a ieşit val-vârtej din magazin.
Ce spun poliţiştii botoşăneni
Şocată de gest şi realizând că banii nu i se cuveneau, casieriţa a mers direct la poliţie, pentru a reclama incidentul. Aceasta le-a descris poliiştilor femeia, care era o clientă obişnuită a magazinului şi care chiar locuia în zona respectivă. Ulterior a predat banii oamenilor legii, care au lăudat-o pentru gestul făcut. „Comportamentul doamnei care a restituit suma respectivă este unul corect și recomandat în astfel de situații. Reamintim faptul că însușirea unui bun găsit sau ajuns din eroare în posesia noastră constituie infracțiune și se pedepsește conform legii, dacă nu este predat poliției în termen de 10 zile”, a precizat agent principal Delia Nenişcu, purtător de cuvânt al IPJ Botoşani.
Reprezentanţii IPJ au identificat deja persoana care ar fi lăsat plicul cu bani în magazin şi urmează să îi restituie suma respectivă. Oamenii legii nu reuşesc, însă, să o localizeze pe aceasta şi din acest motiv vor apela şi la opinia publică pentru a depista proprietara de drept a banilor.