spot_img
vineri, noiembrie 22, 2024
HomeLocal BTOperatori de la 112 învăţaţi cum să lucreze cu o nouă aplicaţie...

Operatori de la 112 învăţaţi cum să lucreze cu o nouă aplicaţie ultramodernă

Operatorii 112 din Botoșani se pregătesc pentru noua aplicaţie informatică ce se va implementa în servicul naţional de urgenţă. Cu noua tehnologie, orice dispecer din ţară poate prelua un apel din Botoșani şi invers.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Operatorii și dispecerii 112 au început pregătirea în Centrele regionale de instruire ale STS din București, Neamț, Brașov și Timișoara. Ei lucrează cu noua aplicație informatică ce urmează să fie implementată prin proiectul care va moderniza Sistemul național unic pentru apeluri de urgență 112. Pentru început, unul dintre dispecerii de la Botoșani se va deplasa la Neamț pentru a urma cursurile de formator. Ulterior acesta va instrui dispecerii de la Ambulanţă, Pompieri, Poliţie sau Jandarmerie.

Operatorii vor participa etapizat la sesiuni de instruire în care le sunt prezentate interfețele și noile funcționalități ale viitoarei aplicații care va gestiona apelurile la numărul unic de urgență 112. La nivel național, vor fi instruite peste 5.000 de persoane care operează și dispecerizează apelurile la 112.

Aplicaţia 112 ar trebui să eficientizeze operarea apelurilor de urgență

Aplicația, proiectată și operaționalizată de STS, face parte din conceptul european Next Generation 112 și se ridică la cele mai înalte standarde tehnologice. Astfel, va eficientiza operarea apelurilor de urgență, aducând beneficii importante pentru cetățeni, atât în ceea ce privește timpul de preluare a apelurilor, cât și în modul de lucru al personalului din Serviciul de urgență. Una dintre schimbările majore ar fi timul de aşteptare redus aproape spre zero. Asta pentru că, dacă operatorii 112 dintr-un judeţ sunt ocupaţi cu alte apeluri, automat următorul apel va fi preluat de un operator 112 dintr-un alt judeţ, care este liber. Asta va însemna că toate serviciile de urgenţe vor trebui integrate în acelaşi sistem de preluare a apelurilor la nivel naţional.

La Piatra Neamț a avut loc inaugurarea Centrului regional de instruire 112 Neamț, unde vor fi organizate cursuri cu personalul specializat din județele aflate în zona Moldovei. Centrul a fost pus la dispoziție de către Consiliul Local al Primăriei Municipiului Piatra Neamț. Acesta beneficiază de dotări administrative moderne, în care au fost instalate echipamente de lucru performante de către STS.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer acoperit de nori
0.6 ° C
1.6 °
0.6 °
75 %
1.6kmh
100 %
vin
2 °
sâm
1 °
Dum
1 °
lun
3 °
mar
2 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Multă lume încă nu s-a hotărât cu cine votează. O fi din cauza ofertei bogate.

EDITORIAL

Cu stupoare constatăm în aceste zile că în mizerabila „Ciorbă” (am făcut referire la Vladimir Ciorbă, soțul pesedistei Laura Vicol, unul din creierele acestei...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...