Faptul că românul poate face haz din orice a fost din nou dovedit, după postarea mai puţin inspirată a unei firme de monumente funerare din judeţul Botoşani. O încercare de reclamă a unei firme de monumente funerare a devenit virală pe reţelele de socializare, însă dintr-un cu totul alt motiv decât cel intenţionat de proprietar.
Alegând un mod mai puţin fericit de a se exprima, reprezentantul firmei de monumente funerare a postat o poză cu două morminte, alături de comentariul „Încă un client mulţumit”.
Deşi iniţial alăturarea comentariului la acele poze a trecut neobservată, oamenii interesați chiar întrebând de costuri pentru astfel de monumente funerare, la două zile de la postare, aceasta s-a viralizat în mediul online şi a început să adune sute de distribuiri şi comentarii care mai de care mai amuzante.
„E mort de fericire, nu mai poate”, „E ţeapăn de atâta fericire”, „Unii ar muri să vadă aşa ceva”, „Îi vine bine”, „E în al nouălea cer de fericire”, „A ales bine culoarea”, „Mor de nerăbdare să îmi fac şi eu o lucrare”, „Atât de mulţumit încât numai acolo stă”, „Îl ţine o viaţă”, „L-aţi lăsat fără cuvinte” sau „Dacă ar vedea „clientul” comenatriile ar muri de râs” sunt doar câteva dintre comentariile care au stâns sute de aprecieri din partea internauţilor. Ca o concluzie, unui dintre comentatori a postat „Serviciile prestate de firma dumneavoastră l-au lăsat rece”.
Cel care se ocupă de administrarea paginii nu s-a arătat deranjat de reclama bruscă de care beneficiază, deşi nu era întocmai ceea ce aceştia şi-ar fi dorit. Cu toate acestea, zicala „publicitatea negativă tot reclamă e” pare să se aplice din plin în acest caz.