duminică, septembrie 8, 2024
AcasăLocal BTContinuă lupta în instanţă pentru patrimoniul Termica

Continuă lupta în instanţă pentru patrimoniul Termica

Municipalitatea nu renunţă la demersurile în instanţă vizând recâştigarea punctelor termice predate lichidatorului judiciar al societăţii Termica.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Suntem la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. A fost un termen în procedura filtru, o procedură specială în care se analizează mai  mult aspectele de regularitate procedurală a cererii de recurs şi se dă o soluţie de admitere sau de respingere. În principiu sunt soluţii de admitere a recursului, asta înseamnă că urmează să avem termen pentru o judecată în fond a cererilor de recurs. O să avem două recursuri legate de pretenţiile lichidatorului Termica. Ambele dosare vizează patrimoniul preluat de lichidator şi privesc bunuri proprietatea municipiului”, a declarat Ioan Apostu, secretar general al municipiului Botoşani.

Problemele au început în anul 2010

În anul 2010, fosta societate de termoficare a fost închisă. Patrimoniul Termica a trecut la municipalitate, după care a fost preluat de noul operator, Modern Calor. În anul 2011, Constantin Lulu Dascălu, lichidatorul judiciar al Termica, s-a adresat instanţei motivând că patrimoniul societăţii Termica a fost subevaluat. După câţiva ani, în martie 2014, Curtea de Apel Suceava i-a dat câştig de cauză, anulând factura din 2010 prin care municipalitatea a preluat unele bunuri de la Termica şi le-a predat în administrare noului operator, Modern Calor.

În mandatul primarului Ovidiu Portariuc (2012 – 2016), au fost hotărâri ale deliberativului local prin care se lua act de decizia Curţii de Apel Suceava, din martie 2014.

După mai multe demersuri la primărie, în martie 2016, Constantin Lulu Dascălu a preluat 28 de puncte termice şi tot atunci atunci a anunţat că va continua demersurile în instanţă, deoarece datoriile fostei societăţi de termoficare se ridicau la 120 de milioane de lei. În vara anului 2018, lichidatorul judiciar a mai preluat încă şase puncte termice.

Conducerea Primăriei Botoşani nu s-a împăcat cu ideea că a pierdut o parte din bunurile municipiului şi a reluat demersurile în instanţă.

 

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer senin
18.6 ° C
18.6 °
13.3 °
33 %
1.3kmh
0 %
Dum
28 °
lun
29 °
mar
30 °
mie
21 °
joi
18 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Cea mai reușită parcare de luna asta. Și a fost concurență mare.

EDITORIAL

Faptul că în ultima perioadă trei membri marcanți ai PNL au dispărut de pe lista de consilieri locali ar putea însemna pentru unii cimentarea...

EPIGRAMA ZILEI

Mulți spun că doamna primar Are de elucidat Dacă al ei drag vlăstar Este fată sau băiat...   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...