miercuri, martie 5, 2025
AcasăLocal BTModern Calor mai atrage un client din rândul instituţiilor publice

Modern Calor mai atrage un client din rândul instituţiilor publice

Şcoala 10 din municipiul Botoşani va fi racordată la sistemul centralizat de termoficare. În şedinţa din 30 iunie, consilierii municipali vor dezbate proiectul privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici în acest sens.

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

Valoarea totală a acestei investiţii este de 887.655 de lei, din care construcţii plus montaj reprezintă– 631.300 de lei. Racordarea şcolii la reţeaua de termoficare a oraşului va presupune şi montarea unui modul termic, care va asigura gestionarea programului de încălzire şi furnizare a apei calde de consum, independent de parametrii şi orarul de furnizare de la punctul termic. Lucrările ar urma să fie realizate în şase luni.

Această investiţie este inclusă în programul „Termoficare 2019 – 2027 căldură şi confort”. Scopul acestuia este de a asigura continuarea lucrărilor de investiţii pentru modernizarea şi reabilitarea, retehnologizarea şi extinderea sau înfiinţarea sistemelor de alimentare centralizată cu energie termică a localităţilor.

Primarul Cosmin Andrei a declarat că vor fi racordate la sistemul centralizat de termoficare şi alte instituţii, una dintre acestea fiind Sala Polivalentă „Elisabeta Lipă”.

Modern Calor pierde clienţi casnici pe bandă rulantă 

Această veste vine în contextul în care în fiecare an Modern Calor pierde sute de clienţi casnici. Astfel, dacă în 2019 au fost debranşate 254 de apartamente, anul trecut au fost 252 de locuinţe debranşate. În acelaşi timp, în urmă cu doi ani au fost doar 53 de apartamente racordate la sistem, iar în 2020 numărul acestora a fost de 42.

La finele anului 2019, Modern Calor avea 10.600 de clienţi casnici şi a încheiat anul trecut cu 10.390 de clienţi casnici.

Nici în privinţa clienţilor din categoria agenţi economici – instituţii publice situaţia nu este bună. În 2019 Modern Calor a câştigat şase clienţi, iar anul trecut doar unul. În acelaşi timp, în urmă cu doi ani Modern Calor a pierdut un client din această categorie, pentru ca în 2020 să piardă patru clienţi. Operatorul a avut în urmă cu doi ani 129 de clienţi din categoria agenţi economici – instituţii publice, respectiv 126 în 2020.

Sistemul de termoficare a fost reabilitat în baza unei finanţări europene de 45,2 de milioane de euro.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer senin
13.8 ° C
13.8 °
13.6 °
33 %
1kmh
1 %
mie
14 °
J
18 °
vin
16 °
S
16 °
D
15 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Dacă e bun Fuego la farmacie, la mărțișoare se potrivește sigur.

EDITORIAL

Binecunoscuta zicală românească cu tichia de mărgăritar i se potrivește mănușă primarului Cosmin Andrei. Tocmai scriam zilele trecute despre neimplicarea și absenteismul lui din peisajul sufocant...

EPIGRAMA ZILEI

Popor român prins în capcană De bine cum să ai tu parte Când TikTok-ul îți e icoană Și Face Book-ul ți-e carte? -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...