duminică, decembrie 22, 2024
AcasăLocal BTJudeţul Botoşani şi-a atins ţinta în campania Let's Do It, Romania!

Judeţul Botoşani şi-a atins ţinta în campania Let’s Do It, Romania!

Peste 25.000 de botoșăneni au demonstrat, sâmbătă, că își doresc o țară mai curată, că mai există speranță într-un trai civilizat. Echipa locală mulțumește tuturor voluntarilor care au scris o nouă pagină în povestea Let’s Do It, Romania! O poveste cu oameni dăruiți, oameni care își doresc ca România să se schimbe. Cifra înregistrată sâmbătă arată că județul Botoșani și-a îndeplinit ținta propusă.


Redirecționează 20% din impozitul pe profit al companiei.

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat.

Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare de AICI. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro

*Baza legală poate fi consultată AICI.


„Pe această cale, echipa locală a campaniei “Let’s Do It, Romania!”  mulțumește cadrelor didactice și elevilor care s-au implicat cu tot sufletul în acțiunea de curățenie a întregului județ, Inspectoratului Școlar Botoșani pentru implicare și colaborare, instituțiilor care au răspuns afirmativ invitației de a se alătura celei mai ambițioase mișcări civice: Instituția Prefectului prin structurile locale aparținând Ministerelor Mediului, Educației Naționale, Apelor și Pădurilor, Turismului, Afacerilor Externe, Apărării Naționale, Jandarmeriei Botoșani, Inspectoratul Județean pentru Situații de Urgență, Primăria Botoșani, Administrația Națională a Penitenciarelor, Uniunea Națională a Consiliilor Județene din România și Asociația Municipiilor din România.  Partenerul principal al campaniei este Kaufland România, alți parteneri fiind S.C Admir S.R.L., asociațiile Buzzmedia, Papucul Doamnei, Optim și Centrul Europe Direct din Botoșani. Totodată, mulțumim celor peste 2000 de voluntari care s-au implicat independent”, se arată într-un comunicat de presă emis de echipa locală a campaniei Let’s Do It, Romania!

Organizatorii campaniei au adresat mulţumiri şi presei locale, deoarece fără sprijin mediatic, această campanie nu ar fi avut același succes la nivelul județului Botoșani.

Echipa locală a campaniei Let’s Do It, Romania! aşteaptă ca profesorii botoşăneni să transmită pe emailul ldirbotosani@gmail.com imagini din timpul acțiunilor de sâmbătă din zonele în care s-au implicat. Acestea vor conta și  pentru concursul de implicare civică inițiat de Primăria Botoșani în urma căruia vor fi acordate premii pentru cele mai numeroase grupuri de elevi implicați, precum și pentru cele mai mari cantități de deșeuri colectate.

 

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
nori împrăștiați
-0.6 ° C
-0.6 °
-1.7 °
88 %
0.5kmh
48 %
Dum
4 °
lun
2 °
mar
7 °
mie
3 °
joi
1 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Așa e țara: se descurcă fiecare cum poate.

EDITORIAL

PSD, prin Marcel Ciolacu, mai face o „românească” și pozează într-o mimoză ofensată, aruncând guvernarea cât colo după ce „răii” de dreapta i-au jignit....

EPIGRAMA ZILEI

Lumea-i atât de dezvoltată Încât - susțin cei de la NASA - Aia în negru îmbrăcată Vine de-acum cu ... motocoasa! -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...