Marile lanțuri de retail din Rusia vor începe raționalizarea produselor de bază, anunță o publicație economică locală. Ministerul Industriei și Comerțului și Ministerul Agriculturii din Rusia anunță că inițiativa ar veni chiar de la marile lanțuri de comerț cu amănuntul, iar limitarea numărului de produse ce pot fi cumpărate de o singură persoană ar avea rolul de a combate specula, potrivit Vedemosti.ru.
Comercianții cu amănuntul au raportat că într-un număr de regiuni ale Rusiei au existat cazuri în care bunurile cu o marjă minimă au fost achiziționate într-un volum mai mare decât este necesar pentru consumul privat.
Aceștia susțin că e vorba despre cumpărarea de până la câteva tone de produse. După cum au explicat rețelele, acest lucru se face pentru revânzarea ulterioară.
Comercianții cu amănuntul vor determina ei înșiși produsele și parametrii specifici.
Potrivit Ministerului Industriei și Comerțului, cele mai populare produse de bază reprezintă 30 – 40% din totalul achizițiilor din supermarketuri.