marți, aprilie 1, 2025
AcasăEconomicDin cauza coronavirusului, ANAF recomandă interacţiunea la distanţă cu unităţile fiscale

Din cauza coronavirusului, ANAF recomandă interacţiunea la distanţă cu unităţile fiscale

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) reaminteşte contribuabililor că obligaţiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanţă, în contextul răspândirii infecţiei cu coronavirus.

Depunerea declaraţiilor fiscale se poate face fie online, fie prin intermediul Spaţiului Privat Virtual (SPV), servicii electronice oferite de ANAF şi MFP. Astfel, declaraţiile se pot depune prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utilizând certificate digitale calificate. Formularele/declaraţiile fiscale care nu se pot transmite pentru moment electronic pot fi transmise de contribuabili şi prin fax sau servicii de curierat”, precizează ANAF.

În ceea ce priveşte efectuarea plăţilor, acestea se pot realiza prin internet banking şi pe site-ul www.ghiseul.ro.

Informaţii generale în domeniul fiscal şi IT pot fi obţinute prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60. Totodată, informaţii în scris pot fi obţinute de contribuabilii înrolaţi în SPV prin intermediul formularului de contact disponibil în acest serviciu. Ei pot obţine informaţii generale în domeniul fiscal şi IT, precum şi informaţii privind situaţia fiscală proprie.

Contribuabilii care nu sunt înrolaţi în SPV pot obţine informaţii generale în domeniul fiscal şi IT prin intermediul formularului de contact de pe site-ul agenţiei.

Potrivit ANAF, contribuabilii pot obţine noutăţi legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal, disponibil în SPV şi pe site-ul instituţiei.

De asemenea, contribuabilii pot solicita ANAF comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul formularului de contact, serviciu disponibil atât în SPV, cât şi pe site.

ANAF informează contribuabilii că lucrul cu publicul se desfăşoară în unităţile fiscale exclusiv în incinta spaţiilor destinate primirii contribuabililor.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer fragmentat
11.1 ° C
11.6 °
10 °
89 %
1.8kmh
65 %
mar
12 °
mie
11 °
J
8 °
vin
15 °
S
16 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Probabil vine primăvara și au scăpat de gripa aviară, altfel nu se explică.

EDITORIAL

E din ce în ce mai interesant de trăit în România, asta dacă ai ceva genă de masochist. Avem legi, dar aplicarea acestora depinde...

EPIGRAMA ZILEI

Vine, vine primăvara, Praful alb e dus de tot, Boii nu-și mai umflă nara Cu-atâta iarbă sub bot...   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...