Orange România a decis să ofere un bonus de internet de 5 GB clienților care au fost afectați miercuri de avaria întâmpinată la rețeaua de fibră optică a companiei. „Ca urmare a incidentului de rețea din 27.03.2019 îţi oferim bonus 5 GB, valabili până la 30.04.2019. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi te asigurăm că ne dorim să ai mereu cea mai bună experiența de folosire a rețelei Orange”, arată un mesaj transmis de Orange clienților săi.
Ideea e că majoritatea clienţilor nu folosesc nici acum tot net-ul pe care îl au în planul tarifar, astfel că despăgubirea Orange e mai mult formală şi are mai mult un caracter de imagine decât unul practic.
Reţeaua de telefonie mobilă a Orange România a întâmpinat probleme, miercuri după-amiază, timp de câteva ore, din cauza secţionării mai multor cabluri de fibră optică ale companiei. Serviciile au fost restabilite în jurul orei 18:00. „Astăzi (n.r. – miercuri), începând cu ora 14:34, o parte dintre clienţii noştri au întâmpinat dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date, precum şi a aplicaţiilor Orange. Această situaţie a apărut ca urmare a unor secţionări multiple simultane ale magistralelor principale de fibră optică în judeţele Bistriţa-Năsăud, Braşov şi Mehedinţi… Secţionările care au afectat reţeaua de fibră optică au fost cauzate de o alunecare de teren în judeţul Mehedinţi şi de lucrări de construcţii civile, fără legătură cu reţeaua Orange, în judeţele Braşov şi Bistriţa-Năsăud”, se arăta într-un comunicat al companiei de comunicaţii.
Orange este liderul pieţei de telefonie mobilă din România, cu venituri totale de 1,125 miliarde de lei în 2018, în creştere cu 5% faţă de 2017. La 31 decembrie 2018, compania furniza servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.762.100 de clienţi, în creştere cu 1,3% comparativ cu finalul anului 2017, potrivit datelor publicate de companie.