spot_img
duminică, noiembrie 24, 2024
HomeCaleidoscopShow-urile cu întrebări, noua modă în televiziuni

Show-urile cu întrebări, noua modă în televiziuni

Televiziunile generaliste importante vor miza în această toamnă pe quizz show-uri.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

 

Antena 1 a achiziţionat formatul show-ului „The Wall”, de la compania Endemol Shine Group, transmite paginademedia.ro. În România, formatul va fi produs de echipa coordonată de Mona Segall şi Robert Lionte.

Postul Antena 1 este acum în faza de preselecţii. Potrivit formatului, cei vor să concureze în emisiunea de pe Antena 1 trebuie să aibă un partener de concurs. Fie că e vorba de partenerul de viaţă, unul dintre părinţi, bunici, fraţi sau prieteni apropiaţi.

Creat de LeBron James, celebrul jucător NBA, alături de Maverick Carter (SpringHill Entertainment) şi Andrew Glassman (Glassman Media) împreună cu Universal Television Alternative Studio şi distribuit de Endemol Shine Group, „The Wall” este un quiz-show în care e nevoie de mai mult decât un răspuns corect; este nevoie de o relaţie specială între participanţi pentru a putea câştiga premiile puse în joc.

„O combinaţie între quiz-show, noroc şi strategie, acţiunea este plasată într-un decor impresionant şi interactiv, unde doi coechipieri trebuie sa lucreze împreuna pentru a cuceri «The Wall». Emoţiile ajung la o intensitate incredibilă pe măsură ce bilele roşii şi verzi cad de-a lungul zidului, determinând câştiguri impresionante sau pierderi uriaşe”, spun reprezentanţii Antenei 1.

 

Emisiune prezentată de Andi Moisescu

 

Şi Pro TV a achiziţionat licenţa de producţie a unui quizz show. Este vorba de formatului „Who knew?” („Pe bune?!”) de la FremantleMedia. Emisiunea îl va avea în rol de prezentator pe Andi Moisescu. Show-ul este reprezentat de o competiţie între două echipe formate din vedete din România, conduse de doi căpitani, despre care Andi Moisescu spune că sunt doi actori de comedie. „Este vorba despre un joc simplu, uşor de urmărit, fără aplicaţii sau reguli complicate, dar cu răsturnări de situaţie savuroase în final. Telespectatorii vor învăţa ceva nou şi surprinzător în fiecare ediţie a show-ului, lucruri la care nu s-ar fi gândit vreodată”, spun reprezentanţii postului într-un comunicat.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
nori împrăștiați
-0.5 ° C
-0.4 °
-0.6 °
75 %
1.8kmh
26 %
Dum
2 °
lun
4 °
mar
4 °
mie
5 °
joi
7 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...