miercuri, octombrie 30, 2024
AcasăAutoToyota lucrează la pneurile fără aer

Toyota lucrează la pneurile fără aer

Toyota a anunţat o serie de investiţii importante pentru dezvoltarea maşinilor electrice şi a oferit inclusiv o informaţie interesantă legată de baterii, despre care afirmă că vor oferi o autonomie semnificativ mai mare decât în prezent.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Constructorul japonez a dezvăluit acum că lucrează la o tehnologie suplimentară care va fi aplicată în cazul maşinilor electrice şi alimentate cu hidrogen.

Astfel, Toyota dezvoltă proiectul unui pneu fără aer care are motoare individuale în fiecare roată, iar japonezii speră ca în timp tehnologia să permită o scădere semnificativă a masei pneurilor. Obiectivul declarat este că până în 2025 reducerea masei pentru fiecare pneu să fie de circa 5 kilograme, adică circa 30% comparativ cu masă obişnuită a unui cauciuc.

“Pentru constructori, atracţia pneurilor fără aer este legată de maşinile electrice şi hibride. Astfel de pneuri ar urma să fie folosite pe maşinile electrice”, afirmă oficialii Sumitomo Rubber Industries, compania care a furnizat pneurile experimentale celor de la Toyota.

Conceptul Toyota Fine-Comfort Ride, care a fost dezvăluit cu ocazia Salonului Auto de la Tokyo, este echipat cu astfel de pneuri, însă japonezii nu sunt primii care încearcă să dezvolte o astfel de tehnologie. Producători tradiţionali de pneuri precum Bridgestone lucrează la un concept asemănător, în timp ce Michelin a dezvoltat deja o primă versiune de serie pentru maşini uşoare, cum sunt cele întâlnite pe terenurile de golf. Pentru moment, acest tip de pneu nu poate fi însă folosit pe maşinile tradiţionale.

 

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer acoperit de nori
11.7 ° C
12.7 °
11.6 °
91 %
0.2kmh
100 %
mie
16 °
joi
15 °
vin
19 °
sâm
12 °
Dum
6 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

La Lupăria-Prăjeni se pedalează aşa de mult, că s-a făcut pistă de biciclete înainte să vină asfaltul.  

EDITORIAL

Scandalul Nordis, deși departe de a fi încheiat, e băgat tot mai adânc sub preșul veșnicei delăsări românești. A fost ceva vâlvă în presă,...

EPIGRAMA ZILEI

Iubita mea Românie Nu mai da înapoi ceasul Pentru că iar o să-ți fie Președinte, sasul!   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...