Ai sunat la operatorul de telefonie sau internet sau TV şi ţi-a programat vizita unui tehnician care să te descurce? Şi ar trebui să îl aştepţi nu se ştie cât, „azi între 9 şi 17”?
Nu şi la Telekom Romania, unde după ce faci programarea, poţi să vezi în timp real locaţia tehnicianului pe o hartă digitală, cu ora estimată a sosirii și alte detalii relevante, într-un mod foarte simplu: la programare, primeşti un SMS de confirmare cu un link la o pagina web, pe care dacă o accesezi, poţi vedea unde e tehnicianul aşteptat, aşa cum vezi de exemplu taxiul comandat în aplicaţia de profil. Asta înseamnă să fii tratat ca un client modern.
Evident, pentru a folosi acest serviciu, ai nevoie de un telefon cu aces internet si un abonament cu date mobile incluse, cum ar fi oricare din cele de aici.
„La noi poţi să vezi unde ţi-e tehnicianul, ceea ce reprezintă un avans pe care Telekom Romania îl are față de restul pieței de telecomunicații în ceea ce priveşte inovaţia tehnologică. Așa cum vezi localizarea unui taxi în timp ce îl aştepţi, așa și orice client Telekom Romania va putea urmări acum traseul unui tehnician, precum și ora estimată a sosirii la locul intervenției”, a declarat Andrei Popovici, Director Executiv Vânzări Locale și Operațiuni în cadrul Telekom Romania
Serviciul se bazează pe Oracle Field Service Cloud, care este o soluție de comunicații pentru clienți și servicii de teren bazate pe cloud.
Poţi să vezi cum funcţionează urmărind un scurt film: