miercuri, aprilie 2, 2025
AcasăActualitateaAmenajarea spațiilor comerciale respectând tendințele din 2021

Amenajarea spațiilor comerciale respectând tendințele din 2021

În 2021, cea mai puternică tendință este cea de merchandising vizual. Asta înseamnă că în afaceri contează crearea unei imagini frumoase, dar și alte aspecte: planificarea vânzărilor, stabilirea sortimentelor, selectarea echipamentelor comerciale, achiziționarea unor sisteme de depozitare și evidențiere a produselor (cum ar fi rafturi magazin, rafturi gondolă  magazin, rafturi sticlă magazin, rafturi metalice magazin).

În prezent, în magazine sunt folosite în mod frecvent sistemele de rafturi de perete supermarket, gondole de înălțimi diferite, rafturi metalice modulare și sistemele de rafturi metalice certificate TUV, CE și EN ISO 9001: https://prometall.ro/collections/rafturi-magazin. Culoarea de bază a rafturilor este albă, însă acestea pot fi și personalizate în funcție de cerințele clientului.

Pentru creșterea vânzărilor, scopul principal al managerului este de a găsi soluții prin care să îmbunătățească experiența clienților în magazin. Asta înseamnă de fapt merchandising vizual sau organizarea optimă a magazinului pentru a avea mai mult succes.

Pentru asta se aplică anumite strategii și anume:

Zona de vânzare

În magazin, trebuie stabilită o zonă de vânzare care permite mișcarea confortabilă a cumpărătorilor dar și a angajaților de aici.

Brading de produs

Asta înseamnă diferențierea produsului pe piață, prin anumite detalii, cum ar fi de pildă eticheta de la raft. În general în supermarketuri gama de produse este foarte mare, iar pentru a evidenția un anumit produs trebuie făcut ceva, care va atrage atenția clienților spre el. Este nevoie de un plan de acțiune pentru introducerea produsului sau a mărcii pe piață.

Promoții și oferte

Pentru a crește vânzările, cumpărătorii din supermarket trebuie informați cu privire la promoții și oferte. Prețurile de vânzare ale produselor sunt stabilite de către profesioniști, astfel încât să atragă clienții. De regulă, clienții trebuie informați despre prețurile promoționale sau despre ofertele la produse din timp, înainte de prezentarea lor pe rafturi. Acestea pot fi diferite pentru bunuri la fel, la mărci comerciale diverse sau similare.

O strategie folosită frecvent în supermarketuri este de a aduce mereu produse deosebite pentru a bucura clienții, cum ar fi de pildă: fructe de mare, cărnuri și garnituri gata preparate cu diferite ingrediente și condimente absolut delicioase. Astfel de produse trebuie să fie de cea mai bună calitate, să se vadă prospețimea fileurilor de pește și a fructelor de mare.

Fructe și legume proaspete

Un lucru esențial care ar atrage cumpărătorii este comercializarea de fructe și legume proaspete, aduse direct de la fermieri. Dacă supermarketurile s-ar remarca prin reputația de a avea mereu legume proaspete locale, atunci cu siguranță vânzările la aceste produse ar crește substanțial.

Atitudinea personalului

Serviciul pentru clienți trebuie să fie în regulă în orice supermarket, iar atitudinea angajaților pozitivă. În ziua de azi, acești factori sunt importanți, ei determină reputația magazinului. Deseori depinde de serviciul pentru clienți dacă cumpărătorii vor avea o impresie bună despre magazin.

Tratarea clienților de către un lucrător din magazin afectează reputația acestui magazin, în funcție de atitudinea angajatului. Prin urmare, el trebuie să aibă un comportament pozitiv, să răspundă corect și la obiect, chiar dacă face asta într-un timp limitat. Oamenii trebuie tratați politicos, fără grosolănie, indiferent de vârsta pe care o au. În supermarketuri vin oameni de toate vârstele, deci pentru toți trebuie un minim de respect. Angajații trebuie să aibă abilitatea de a conversa plăcut și de a răspunde prompt la clienți, dacă acest lucru este necesar.

Uneori sunt și probleme, este posibil ca unii clienți să se enerveze, dar asta nu înseamnă că ei trebuie tratați în mod nepoliticos, chiar dacă poate nu au dreptate. Persoanele de la serviciul pentru clienți trebuie să aplaneze conflictele și să rezolve cumva situația.

Dacă atitudinea celor de la serviciul  pentru clienți este una potrivită, respectuoasă, atunci cumpărătorii vor avea o impresie bună și astfel șansele ca ei să revină la magazin cresc. Asta duce la creșterea vânzărilor la produse și a profitului.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer acoperit de nori
10.6 ° C
10.6 °
10.5 °
90 %
0.9kmh
100 %
mie
11 °
J
9 °
vin
15 °
S
16 °
D
1 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Probabil vine primăvara și au scăpat de gripa aviară, altfel nu se explică.

EDITORIAL

E din ce în ce mai interesant de trăit în România, asta dacă ai ceva genă de masochist. Avem legi, dar aplicarea acestora depinde...

EPIGRAMA ZILEI

Vine, vine primăvara, Praful alb e dus de tot, Boii nu-și mai umflă nara Cu-atâta iarbă sub bot...   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...