Pacienţii nemulţumiţi de modul în care sunt trataţi de cadrele medicale au făcut şi în acest an reclamaţii la conducerea unităţii. Șapte reclamații au fost înregistrate până în prezent la adresa cadrelor medicale din cadrul Spitalului Județean din partea pacienților.
Medicul Ștefan Bercea, purtătorul de cuvânt al Spitalului Județean, a declarat că un pacient și-a exprimat nemulțumirea față de faptul că în ambulatoriul de specialitate nu i s-a acordat asistență medicală de urgență și că a fost programat peste o lună pentru consult, un altul a reclamat că în UPU nu i s-a acordat concediu medical, în timp ce o altă reclamație s-a referit la faptul că pacienții nu s-au putut programa la cabinetul de cardiologie din ambulatoriu. Și comportamentul personalului din UPU a fost o altă nemulțumire a unor pacienți. „Un altul a reclamat că la Ortopedie nu a fost operat la timp și s-a întârziat operația. În toate cele șapte cazuri, comisia de cercetare a concluzionat că nu se confirmă niciuna din reclamații”, a menționat medicul Ştefan Bercea. Acesta spune că de cele mai multe ori pacienţii doresc ca ei să reprezinte cel mai important caz şi să li se acorde întâietate în rezolvarea problemelor, deşi uneori se prezintă la spital cu afecţiuni vechi de câteva săptămâni sau chiar luni.
Astfel, fiind vorba de o unitate sanitară cu specific de urgenţă, şi cazurile care au întâietate sunt cele care reprezintă urgenţe medico-chirurgicale.