spot_img
sâmbătă, noiembrie 23, 2024
HomeLocal BTPersonal medical reclamat pentru comportament (video)

Personal medical reclamat pentru comportament (video)

Pacienţii nemulţumiţi de modul în care sunt trataţi de cadrele medicale au făcut şi în acest an reclamaţii la conducerea unităţii. Șapte reclamații au fost înregistrate până în prezent la adresa cadrelor medicale din cadrul Spitalului Județean din partea pacienților.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Medicul Ștefan Bercea, purtătorul de cuvânt al Spitalului Județean, a declarat că un pacient și-a exprimat nemulțumirea față de faptul că în ambulatoriul de specialitate nu i s-a acordat asistență medicală de urgență și că a fost programat peste o lună pentru consult, un altul a reclamat că în UPU nu i s-a acordat concediu medical, în timp ce o altă reclamație s-a referit la faptul că pacienții nu s-au putut programa la cabinetul de cardiologie din ambulatoriu. Și comportamentul personalului din UPU a fost o altă nemulțumire a unor pacienți. „Un altul a reclamat că la Ortopedie nu a fost operat la timp și s-a întârziat operația. În toate cele șapte cazuri, comisia de cercetare a concluzionat că nu se confirmă niciuna din reclamații”, a menționat medicul Ştefan Bercea. Acesta spune că de cele mai multe ori pacienţii doresc ca ei să reprezinte cel mai important caz şi să li se acorde întâietate în rezolvarea problemelor, deşi uneori se prezintă la spital cu afecţiuni vechi de câteva săptămâni sau chiar luni.

Astfel, fiind vorba de o unitate sanitară cu specific de urgenţă, şi cazurile care au întâietate sunt cele care reprezintă urgenţe medico-chirurgicale.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer senin
0.6 ° C
1.6 °
-0 °
83 %
5.2kmh
1 %
sâm
1 °
Dum
2 °
lun
4 °
mar
3 °
mie
3 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...